پوشش 121 هزار دانش آموز اردبیلی در برنامه پیشگیری رشد مدار

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل گفت: 121 هزار دانش آموز در استان اردبیل تحت پوشش برنامه پیشگیری های رشد مدار از آسیب های اجتماعی قرار دارند.

کد مطلب: ۹۴۹۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
پوشش 121 هزار دانش آموز اردبیلی در برنامه پیشگیری رشد مدار

سید غلامحسن خلیلی موسوی در چهارمین نشست کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که به میزبانی آموزش و پرورش برگزار شد با اعلام پوشش 50 درصدی دانش آموزان در برنامه های پیشگیری رشد مدار افزود: در راستای استفاده از ظرفیت گروه های مرجع 12 هزار نفر از فرهنگیان و 32 هزار نفر از والدین دانش آموزان نیز در طرح های توانمند سازی و مهارت آموزی این معاونت شرکت نموده اند.

او با اشاره به لزوم اجتماعی شدن امر مبارزه با مواد مخدر برگزاری 430 نمایشگاه سیار پیشگیری، فراخوان هشتمین جشنواره نوجوان سالم با شرکت بالغ بر 12 هزار نفر و اجرای ده ها مورد برنامه ورزشی، فرهنگی و همایش های استانی و منطقه ای را از جمله فعالیت های آموزشی و پرورشی در این راستا دانست.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان نگاه ویژه و تمرکز برنامه ها در مناطق مرزی استان را مهم بیان و از هدف گذاری اجرای ویژه برنامه پیشگیری با پوشش 30 هزار نفر در شهرستان مرزی گرمی در طول سال 98 خبر داد.

مدیرکل بهزیستی استان نیز در این نشست ضمن تشکر از فعالیتهای آموزش و پرورش، اهمیت توانمند سازی در دوران رشد و مدرسه را یادآور و از تلاش های آموزش و پرورش تشکر نمود.

ستاری استفاده از ظرفیت های مشترک بین بخشی را مایه قوت و توسعه برنامه های مراقبتی و محافظتی دانست و از آمادگی اداره کل بهزیستی برای برگزای فعالیت های مشترک با آموزش و پرورش خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار