مراسم کلنگ زنی ساخت پروژه دوکلاسه دبستان شهید تازیکی زبرخان برگزار شد

پانا (زبرخان) - همزمان با هفته دولت وبا حضور مسئولین بخش زبرخان و به همت خیّر نیک اندیش ، کلنگ ساخت دوکلاس درس ویک سالن اجتماعات در دبستان شهید تازیکی روستای یوسف آباد منطقه زبرخان به زمین زده شد.

کد مطلب: ۹۴۹۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مراسم کلنگ زنی ساخت پروژه دوکلاسه دبستان شهید تازیکی زبرخان برگزار شد

رئیس اداره آموزش و پرورش در این مراسم اظهارکرد: زمانی آموزش وپرورش پیشرفت خواهد کرد که مشارکت سایر آحاد جامعه در آن به نحو مطلوبی صورت گیرد و زمانی جامعه پیشرفت خواهد کرد که به آموزش وپرورش توجه ویژه ای شود.

سید مجتبی تاراش مشارکت مردم وخیّرین را در بخش زبرخان بسیار خوب توصیف کرد و افزود:با مشارکت مردم وخیّرین درزبرخان مدارس ونمازخانه های زیادی ساخته شده است وتا اول مهر محوطه تمام مدارس منطقه بهسازی،آسفالت وبتن ریزی خواهد شد.

امام جمعه شهر قدمگاه نیز در بیاناتی ضمن گرامیداشت هفته دولت،شهیدان دولتمرد رجایی وباهنر را افراد برجسته ای دانست که از دل آموزش وپرورش بیرون آمده بودند.

حجت الاسلام گرمابی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب که دو مقوله فرهنگ واقتصاد را دو اولویت مهم کشور معرفی کردند،اظهارکرد: اقتصاد و فرهنگ بر یکدیگر تأثیر می گذارند، فرهنگ رشد یافته باعث می شود تا از هدر رفت منابع مادی وامکانات جلوگیری شود و سرمایه مردم شهرها و روستاها در مسیر درستی صرف شود.

وی افزود:برخی رسوم در مکان های مختلف با هزینه های زیاد اجرا می شودکه جز اصراف در وقت وهزینه چیز دیگری عایدمردم آنجا نمی شود که می توان این هزینه ها را در جهت کارهای عام النفعه صرف کرد و اقتصاد آن جاها را رونق بخشید.

گفتنی است: قراراست ساخت این پروژه به همت خیّر نیک اندیش مهدی تازیکی از شرکت آریا دان به مبلغ130میلیون تومان در دبستان خیّر ساز نیّره رأفتی روستای یوسف آباد، آغاز وبا کمک های اولیاء دانش آموزان، خیّرین، اهالی این روستا وکمک های دولت تکمیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار