در گفت و گو با پانا

مدیر سازمان دانش آموزی استان اردبیل: تمامی برنامه های سازمان دانش آموزی برای افزایش مهارت های اجتماعی دانش آموزان اجرایی می شوند

فعالیت های درآمدزایی لازمه تحقق برنامه های مهارتی

تبریز (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی استان اردبیل گفت که اولویت برنامه های ما برنامه های اعلامی سازمان دانش آموزی کشور است که همه این برنامه ها برای آموزش مهارت های اجتماعی دانش آموزان اجرایی می شوند.

کد مطلب: ۹۴۸۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر سازمان دانش آموزی استان اردبیل: تمامی برنامه های سازمان دانش آموزی برای افزایش مهارت های اجتماعی دانش آموزان اجرایی می شوند

پرویز اصغری در حاشیه سفر به آذربایجان شرقی و دیدار با مدیر سازمان دانش آموزی استان در گفت و گو با خبرنگار پانا در خصوص تعامل سازمان دانش آموزی استان اردبیل با معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش این استان گفت: تعامل با معاونت پرورشی در راس برنامه سازمان دانش آموزی استان اردبیل است؛ ما دو حکم داریم یکی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان به عنوان رییس امور فعالیت های دانش آموزی و دیگری از سوی سازمان دانش آموزی کشور به عنوان مدیر سازمان دانش آموزی استان اردبیل که در این دو حکم دقیقا سرفصل های کاری و برنامه های ما مشخص است.

وی ادامه داد: تعامل با معاونت پرورشی به عنوان پتانسیل برای سازمان دانش آموزی است و می توانیم از این ظرفیت استفاده کرده و ماموریت های خود را پیش ببریم و البته با معاونت پشتیبانی و سایر معاونت های اداره کل و هر حوزه ای که بتواند به سازمان کمک کند با آن ها تعامل داریم و از آن ها کمک می خواهیم تا بتوانیم تمامی برنامه های سازمان را به خوبی پیش بریم.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اردبیل در رابطه با اولویت برنامه های سازمان دانش آموزی این استان گفت: اولویت برنامه های ما برنامه های اعلامی سازمان دانش آموزی کشور است که همه این برنامه ها برای آموزش مهارت های اجتماعی دانش آموزان اجرایی می شوند.

اصغری ادامه داد: در کنار برنامه های آموزشی مهارتی نیاز به برنامه های اقتصادی نیز داریم و واقعیت امر این است که باید درآمدزایی کنیم تا بتوانیم برنامه های آموزشی مهارتی سازمان را اجرا کرده و پیش ببریم.

وی افزود: چون این سازمان نهاد عمومی غیردولتی است هیچ بودجه ای از دولت دریافت نمی کند پس نیاز است که فعالیت های درآمدزایی برای تحقق برنامه های آموزشی مهارت های اجتماعی دانش آموزان داشته باشیم.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اردبیل اضافه کرد: فروش کاغذ های باطله مدارس، طرح لباس فرم مدارس و بوفه های مدارس نمونه ای ازفعالیت های درآمدزایی سازن هستند و در کنار این برنامه ها می خواهیم و تلاش داریم تا فضای مناسبی را برای سازمان دانش آموزی تامین کنیم تا بتوانیم به درآمد مالی ثابتی برای خوداتکایی مالی برسیم.

اصغری در خصوص پانا نیز بیان کرد: پانا یکی از ارکان اصلی سازمان و در حقیقت صدای رسا و آئینه تمام نمای سازمان دانش آموزی است و به نظر من ما می توانیم حتی سازمان دانش آموزی را به وسیله پانا معرفی کنیم.

وی ادامه داد: پانا می تواند سبب ارتباط سازمان دانش آموزی با اداره کل آموزش و پرورش استان ها، جامعه و سایر ارگان ها نیز باشد و همچنین به عنوان یک خبرگزاری عمومی می تواند در سطح شهر فعالیت کند و خبر تولید کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار