رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان:

شرایط زندگی مردم در حوزه سلامت بهترین روال طبیعی خود را طی می کند

شیروان(پانا) - رئیس شبکه بهداشت و درمان شیروان در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان، گزارش فعالیت های انجام گرفته و در دست اقدام در حوزه کاری خود را تشریح نمود.

کد مطلب: ۹۴۸۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
شرایط زندگی مردم  در حوزه سلامت بهترین روال طبیعی خود را طی می کند

دکتر علی آرمیده با بیان تبریک عید سعید غدیر خم و فرارسیدن هفته دولت گفت: مؤلفه دارو و خدمات بهداشتی از طریق همکاران بهورز برای همه بانوان و مادران و دسترسی به پزشک خانواده و نظام ارجاع بخشی از این خدمات است که برای آنان انجام می گیرد.

وی افزود: با تخصیص امکانات لازم، هر خانه بهداشت تبدیل به یک مرکز بهداشت شده است.

آرمیده در ادامه اظهار داشت: هر دو بیمارستان حضرت امام خمینی(ره) و تخصصی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی با تمام ظرفیت و همراه با اسقرار پزشکان متخصص و عمومی 24 ساعته جهت ارائه خدمات به همشهریان و مسافرین محترم فعال است.

سرپرست مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان شیروان گفت: با پیگیری های انجام گرفته طرح توسعه و ارتقاء مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان به دانشکده در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع با تأمین اعتبار اولیه بالغ بر 150 میلیارد ریال و همچنین احداث دو دستگاه پانسیون جهت اقامت پزشکان متخصص در کنار بیمارستان تخصصی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در دست اقدام می باشد.

وی افزود: دستگاه سی تی اسکن بیمارستان حضرت امام خمینی(ره) به بیمارستان تخصصی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) انتقال داده شده است و ساختمان دستگاه ام آر آی نیز در همین بیمارستان در حال تکمیل می باشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شیروان از تبدیل بیمارستان حضرت امام خمینی(ره) در آینده نزدیک به بیمارستان مادر و کودک خبر داد و گفت: خوشبختانه شرایط به گونه ای است که موردی نداریم که اختلالی در کارهای مادر و کودک داشته باشیم و فیلد کودک و نوزادان ما خیلی خوب است و سه همکار تمام وقت و یک پزشک فوق تخصص روزانه یکصد کودک را با تعرفه دولتی ویزیت می نمایند.

دکتر آرمیده با بیان تقدیر و تشکر از خانواده های محترم سعیدی و نصیری جهت تأمین بخشی از کمک هزینه خرید یک دستگاه دیالیز جهت بیماران کلیوی افزود:امیدواریم که همشهریان عزیز و خیرین ارجمند با اختصاص بخشی از هزینه های مراسم های سوگواری بستگان خود به حوزه بهداشت و سلامت، در ترویج این فرهنگ ماندگار اقدام نمایند.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار