کارمندان سادات و فرهنگیان خبرنگار آموزش و پرورش قم تجلیل شدند

پانا(قم)- آیین تجلیل از فرهنگیان خبرنگار و کارمندان سادات اداره کل آموزش و پرورش قم امروز دوشنبه در آستانه عید سعید غدیر و همزمان با دهه ولایت در نمازخانه این اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۸۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
کارمندان سادات و فرهنگیان خبرنگار آموزش و پرورش قم تجلیل شدند

در مراسمی که ظهر امروز دوشنبه در آستانه عید سعید غدیر خم با حضور حمیدرضا شیخ الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و مسئولان معاونت ها و کارکنان این اداره کل برگزار شد، ابتدا آیت الله آشتیانی استاد حوزه و دانشگاه طی سخنانی با تبریک دهه ولایت، به بیان شرح تفسیری اجمالی از آیه «الیوم اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی» پرداخت و معنای حقیقی مولا را در حدیث غدیر تشریح کرد.
وی اظهار کرد: امروز همه دنیا معنای ولایت را در نظام جمهوری اسلامی درک می کنند و شاهد آن دیدار مسئولان یمنی با مقام معظم رهبری است که گفتند ما اعتقاد داریم ولایت شما ادامه ولایت رسول الله و امام علی(ع) می باشد.
استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: عزت امروز نظام اسلامی ما مرهون ولایتمداری مردم است که در طول چهل سال انقلاب، آن را به خوبی نشان داده اند.
در ادامه مراسم، کارمندان سادات اداره کل آموزش و پرورش استان و فرهنگیان فعال در عرصه های رسانه ای با اهداء هدایایی مورد تجلیل قرار گرفتند.
این مراسم با شمیم عطر و بوی پرچم متبرک به بارگاه نورانی امام علی(ع) مزین شد.
جمعی از مسئولان و کارکنان سازمان دانش آموزی، بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان نیز در مراسم فوق حضور داشتند.

هادی دریس(مدیرمسئول روزنامه اقتصاد آینده)، احمدی(تسنیم)، حجت حیدری(پیام قم)، مائده صفایی(خبر صداوسیما)، عبدالله حاجی باقری، خانم دلدار(صفاییه)، بهرام مسلمی مهنی، غلامرضا رضایی(نگین صبح)، مریم شفیعی کمال آباد(نگین صبح)، مهدی جنتی(پانا) و ابوالفضل بمانی(سرپرست خبرگزاری دفاع مقدس-دفاع پرس) از فرهنگیانی هستند که در عرصه خبر و اطلاع رسانی در سطح استان قم فعالیت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار