همه دستگاه های اجرایی در بحث پروژه مهر آموزش و پرورش دخیل هستند

نطنز (پانا) - فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان نطنز در سومین جلسه شورای منطقه ای گفت: پروژه مهر مهمترین فعالیت آموزش و پرورش جهت بازگشایی مدارس می باشد .

کد مطلب: ۹۴۷۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
همه دستگاه های اجرایی در بحث پروژه مهر آموزش و پرورش دخیل هستند

در ابتدای جلسه چاوش پور گزارشی از فعالیت ها صورت گرفته در پروژه مهر ، ساماندهی نیروهای انسانی و روند پیشرفت پروژه های عمرانی خیر ساز مطالبی را بیان نمودند .

در ادامه جلسه یوسف حسنی ضمن تبریک دهه ولایت و امامت و گرامیداشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافزار به میهن انقلاب اسلامی و تقدیر و تشکر از فعالیت های صورت گرفته در مجموعه آموزش و پرورش گفت در شهرستان بزرگترین دستگاه اجرایی آموزش و پرورش می باشد که می بایست همه دستگاه های اجرایی در امر خدمت رسانی و برطرف نمودن مشکلات این مجموعه تلاش کنند.

رییس شورای آموزش و پرورش خاطر نشان نمود دربحث پروژه مهر که یکی از مهمترین و اساسی ترین اقدامات آموزش و پرورش و مدارس قبل از بازگشایی مدارس می باشد ، باید زیر ساخت های مناسب و کافی جهت آماده سازی مدارس را به وجود بیاوریم تا دانش آموزان با آغاز سال تحصیلی وارد فضای جدید شوند .

فرماندار شهرستان نطنز از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار و فعالیت های آنها تشکر نمود و افزود با توجه به وضعیت اقتصادی باید از ظرفیت و پتانسیل خیرین در تمام زمینه ها استفاده نمود.

در پایان سایر معاونین گزارشی از فعالیت های انجام شده در حوزه های خود را بیان نمودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار