امیری: شورای امنیت شکایت از فلاحت پیشه و حضرتی را پس گرفت

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری خبر داد که با رایزنی رئیس‌جمهوری شورای عالی امنیت ملی شکایت خود الیاس حضرتی و حشمت‌الله فلاحت پیشه پس گرفته است.

کد مطلب: ۹۴۶۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
امیری: شورای امنیت شکایت از فلاحت پیشه و حضرتی را پس گرفت

حسینعلی امیری در حاشیه جلسه هیأت دولت در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره شکایت شورای عالی امنیت ملی از الیاس حضرتی و فلاحت‌پیشه گفت که با رایزنی حسن روحانی، رئیس‌جمهوری، شورای عالی امنیت ملی شکایت خود از این دو نماینده را پس گرفته است.

شورای عالی امنیت ملی پیش از این از حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو و رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی شکایت کرد. شکایت از او به دلیل بی‌توجهی به مصوبات کمیته سیاست‌گذاری تبلیغات رسانه ذیل مصوبات ۷۱۶ و ۵۷۱ شورای عالی امنیت ملی درباره مذاکره با آمریکا بود. فلاحت‌پیشه به عنوان رئیس کمیسیون وقت امنیت ملی ۱۸ روز بعد و در تاریخ ۲۷ اردیبهشت سال جاری توئیتی با عنوان «تشکیل میز مدیریت کاهش تنش ایران و آمریکا در قطر یا عراق» منتشر کرد که این اطلاع‌رسانی به دلیل آنکه فلاحت‌پیشه، رئیس این کمیسیون بوداز سوی شورا اقدامی در راستای مذاکره قلمداد شد.

همچنین شورای امنیت به دلیل مصاحبه الیاس حضرتی درباره پیشنهاد برای مذاکره جمعی از سفرا و دیپلمات‌های با تجربه با ارکان مختلف حکومت آمریکا اعم از سنا، کنگره و احزاب تاثیرگذار این کشور شکایتی علیه او مطرح کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار