انتصاب محمد مهدی محسنی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان دیلم

بوشهر(پانا)_با حکم غلامحسین حسینی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ، محمد مهدی محسنی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان دیلم منصوب شد .

کد مطلب: ۹۴۶۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب  محمد مهدی محسنی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان دیلم

متن حکم به شرح ذیل است :

جناب آقای محمدمهدی محسنی

با سـلام و احترام

نظر به مراتب، تعهد، شایستگی، تخصص و تجربه­های ارزشمند جناب­عالی در نهاد تعلیم وتربیت، بدین­وسیله به عنوان « سرپرست آموزش و پرورش شهرستان دیلم پست سازمانی شماره 294 ـ 88306 » منصوب می­شوید.

امید است با توکل بر خداوند متعال، پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست­های رئیس جمهور محترم با بهره­گیری مستمر از مشارکت، همفکری و همدلی فرهنگیان گرانقدر، کارشناسان، صاحب­نظران، مدیران و نیز مسؤولان شهرستان در نیل به اهداف متعالی آموزش و پرورش موفق و مؤید بوده و در پیشبرد امور، موارد ذیل را وجهه­ همت خود قرار دهید.

1- اهتمام در استقرار روحیه­ی اعتدال گرایی، امید، پویایی ،‌نشاط و شادابی در آموزش و پرورش.

2- ارتقاء جایگاه آموزش وپرورش به عنوان محور تحول و توسعه با استفاده از نیروهای مجرب و توانمند، بهبود مدیریت منابع انسانی و توجه به نقش اساسی فرهنگیان در این تحول.

3- توسعه مشارکت مردم ، مسؤولان و فرهنگیان به منظور شکوفایی و رشد هر چه بیشتر فرزندان میهن اسلامی.

4- تعامل اثربخش با فرماندار، امام جمعه و سایر مسوولان محترم در راستای تقویت جایگاه آموزش و پرورش و استفاده مطلوب از ظرفیت های شورای آموزش و پرورش.

5- ارتقاء کیفیت فعالیت­های آموزشی و پرورشی در همه­ی ابعاد، توسعه تفکر راهبردی و آینده نگری در آموزش و پرورش.

6- تقویت روحیه­ی ایثارگری ، اعتلای شأن و منزلت فرهنگیان و اهتمام جدی برای توسعه مستمر شایستگی­های علمی، تربیتی و حرفه­ای آنان.

توفیق روزافزون شما در انجام مسؤولیت­های محوله به منظور دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت در راستای سیاست­های نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید را از درگاه حضرت احدیت مسألت دارم.

غلامحسین حسینی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار