فعالیت شبانه‌روزی پزشکان ایرانی دربیمارستان صحرایی منا

تهران (پانا) - رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه خدمات درمانی و امدادی به بیش از 12912 مورد در بیمارستان صحرایی و مکتب‌های مستقر در منا به حجاج ایرانی خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۶۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت شبانه‌روزی پزشکان ایرانی دربیمارستان صحرایی منا

به گزارش روابط عمومی مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر، محمد حلی‌ساز گفت: کار درمان ضیوف الرحمن در بیمارستان صحرایی منا و 9 درمانگاه به خوبی ادامه دارد و ظرف مدت فعالیت بیمارستان و درمانگاه‌ها ۹ و ۱۰ ذی الحجه (18 و 19) مردادماه به 2350 زائر ایرانی خدمات درمانی ارائه شده است.

رئیس مرکزپزشکی حج و زیارت افزود : پزشکان متخصص مستقر در بیمارستان منا به صورت ۲۴ ساعته در بخش‌های داخلی، طب اورژانس، زنان، ارتوپد، عفونی، دندانپزشکی، قلب، روانپزشک، چشم درخدمت حجاج ایرانی هستند.
حلی‌ساز گفت: براساس آخرین آمارهای خدمات پزشکی، درمانی و امدادی 15532مورد خدمات به زائران ارائه شده و 2764 نفر ویزیت در درمانگاه‌ها و مکتب‌ها از سوی پزشکان مرکز پزشکی حج و زیارت ویزیت شده‌اند‌.
وی افزود: بیش از 2350 ویزیت تخصصی از سوی پزشکان متخصص داخلی، روانپزشک، چشم، عفونی، زنان و زایمان، طب اورژانس، ارتوپدی و دندانپزشک از حجاج ایرانی انجام شده و 169 مورد زائران برای دریافت خدمات پاراکلینیکی شامل آزمایشگاه، سونوگرافی و اکو مراجعه کرده‌اند.
وی تصریح کرد: 2590 مورد خدمات پرستاری و بالینی نوار قلب ، قند خون و فشارخون ، تزریقات ، پانسمان، سرم سرم تراپی، گچ گیری، بخیه و همین طور بیش از 26 ماموریت واحد امداد و انتقال بیمارستان برای انتقال بیماران و درخواست آمبولانس در بیمارستان صحرایی منا داشته‌ایم.
وی در مجموع روند عملیات پزشکی و درمانی را در صحرای منا روان و مطلوب توصیف و برای همه حجاج آرزوی سلامتی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار