کودک آزاری خط قرمز پلیس/دستگیری متهم به کودک آزاری در شیراز

شیراز(پانا)- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از دستگیری یک متهم به کودک آزاری با همکاری حراست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در شهر شیراز خبر داد و گفت: پلیس کودک آزاری را خط قرمز خود می‌داند  و با جدیت با تمام متهمان برخورد می کند.

کد مطلب: ۹۴۵۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
کودک آزاری خط قرمز پلیس/دستگیری متهم به کودک آزاری در شیراز

سرهنگ کاوس محمدی بیان داشت: یک متهم به کودک آزاری طی مدت کمتر از 48 ساعت از وقوع جرم توسط نیروهای پلیس و با همکاری حراست علوم پزشکی شیراز، دستگیر شد.

محمدی با بیان اینکه فرد یاد شده متهم به آزار و اذیت یک دختر بچه است، گفت: این حادثه در یکی از بیمارستانهای شیراز حادث شده و بعد از وقوع، بلافاصله اقدامات برای شناسایی و دستگیری متهم انجام شده است.

او با بیان اینکه پس از ارجاع پرونده به پلیس آگاهی و با تحقیقات گسترده و اقدامات اطلاعاتی متهم اعتراف کرد، گفت: وی 25 سال سن دارد که با هماهنگی مقام قضایی در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد که پس از اتمام تحقیقات به دادسرا معرفی خواهد شد .

به گفته معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس این اتفاق در گوشه ای از محوطه باز بیمارستان و دور از چشمان عابران و کادر بیمارستان حادث شده و همین در زمانبر شدن اقدامات پلیس موثر بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار