در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش چابهار

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: آموزش و پرورش سرمایه است و نه هزینه و می‌طلبد تا در راه رسیدن به این مقصود بیش از پیش تلاش شود

زاهدان (پانا) - با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی ازمسئولین شهرستان آیین تکریم و معارفه معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش چابهار برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۵۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: آموزش و پرورش سرمایه است و نه هزینه و می‌طلبد تا در راه رسیدن  به این مقصود بیش از پیش تلاش شود

حمید رضا رخشانی در این مراسم زیربنای تحول تمدنها را هجرت بیان کرد و گفت: بر اساس آیات قرآن و به استناد پیام الهی هر هجرت و تغییر و تحول باید با فکر و برنامه جدید همراه باشد.

او اظهار کرد: زمینه و مبنای کار در آموزش و پرورش بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، اسناد بالادستی و سند تحول بنیادین ایجاد تحول و دگرگونی در بدنه آموزش و پرورش است.

رخشانی گفت: مسئولیت مانند یک فرصت است که در راه خدمت و خدمتگزاری به جامعه و آحاد مردم باید به کارگیری شود.

او با اشاره به اینکه آموزش و پرورش زیربنای توسعه جامعه و توسعه زیربنای امنیت است ادامه داد: آموزش و پرورش سرمایه است و نه هزینه و می‌طلبد تا در راه رسیدن به این مقصود با همراهی و تعامل همه افراد جامعه بیش از پیش تلاش شود.

او بهره‌گیری از ظرفیت علما، روحانیون، متنفذین و بزرگان طوایف در راستای جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل را مهم و ضروری بیان کرد.

رخشانی تصریح کرد: سرمایه اجتماعی آموزش و پرورش، دانش آموزان، همکاران فهیم فرهنگی واولیا دانش آموزان هستند و هرچه توجه به این سه مقوله بیشترشود سرمایه اجتماعی ارتقاء می یابد.

او گفت: در آموزش و پرورش خط سیاسی، مذهبی و قومی وجود ندارد و اصل شایسته سالاری و توانمندی افراد است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: در سیستان و بلوچستان برای ارتقاء شاخصها، چندین برابر دیگر استان‌ها باید تلاش کنیم تا به نرم کشوری نزدیک شویم.

او افزود: داشتن صداقت، صراحت و صمیمیت از مولفه های موفقیت چند برابری در مسئولیت هاست و می تواند نتیجه کار را افزایش و خروجی بهتری داشته باشد.

رخشانی بیان کرد: اخلاق‌مداریو محور بودن قانون دو اصل مهم کار در مجموعه تعلیم و تربیت است و در این راستا سعی کنیم تکریم و عزتمندی مجموعه همکاران فرهنگی را در دستور کار قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار