معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان مرکزی خبر داد:

برگزاری کلاس‌های آمادگی دوزبانه به مدت یک ماه در استان مرکزی

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان مرکزی از برگزاری کلاس‌های آمادگی، ویژه دانش آموزان مناطق دوزبانه استان، به مدت یک ماه خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۴۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کلاس‌های آمادگی دوزبانه به مدت یک ماه در استان مرکزی

علی‌محمد غلامی با اعلام این خبر افزود: کلاس‌های آمادگی مختص نوآموزان ورودی به پایه اول ابتدایی مناطق دوزبانه از تاریخ 15 مرداد تا 15 شهریور 98 به مدت یک ماه برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: برگزاری کلاس­های آمادگی برای نوآموزان دوزبانه زمینه‌ساز ورود مؤثرتر وبهتر این گروه به مدرسه خواهد شد.

وی تصریح کرد : اهمیت و نقش آموزش‌های قبل از دبستان در آماده‌سازی کودکان برای ورود به دوره ابتدایی به ویژه در مناطقی که گویش های غیرفارسی دارند بسیار ضروری به نظر می‌رسد که با تلاش و همکاری والدین این مهم به بهترین شکل انجام خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: با برگزاری این دوره یک ماهه درصدد آن هستیم تا با کاهش آسیب‌های آموزشی، اجتماعی و آمادگی هر چه بیشتر دانش‌آموزان در پایه اول باعث ایجاد آرامش در کلاس و فرصت‌های برابر آموزشی در مدارس باشیم.

وی ادامه داد: این کلاس ها به مدت یک ماه از تاریخ ۱۵ مرداد ماه لغایت ۱۵ شهریور 98 در 12 منطقه از 15 منطقه استان مرکزی برگزار خواهد شد.

غلامی یادآور شد : پیش‌­بینی می‌­شود­ در تابستان امسال بیش از 2 هزار و 200 نفر نوآموز درکلاس های آمادگی طرح تابستانی شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار