مستند «ایستاده در چهار راه فرهنگ و تاریخ» در شبکه 4

تهران (پانا) - مستند «ایستاده در چهار راه فرهنگ و تاریخ» با محوریت زندگی استاد شهرام اقبال زاده در قالب مجموعه «حکایت دل» از شبکه چهار سیما پخش می شود.

کد مطلب: ۹۴۴۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مستند «ایستاده در چهار راه فرهنگ و تاریخ» در شبکه 4

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، مستند «ایستاده در چهار راه فرهنگ و تاریخ » عنوان قسمت جدید از مجموعه «حکایت دل» است که به معرفی استاد اقبال زاده نویسنده، مترجم و منتقد ادبیات کودکان و نوجوانان می پردازد. این مستند 13مرداد ماه ساعت 21 از شبکه چهار سیما پخش می شود.
استاد شهرام اقبال زاده، مترجم، نویسنده، ویراستار و منتقد ادبیات کودک و نوجوان درسال ۱۳۳۳ در شهر کرمانشاه به دنیا آمد. او دانش‌آموخته زبان و ادبیات انگلیسی در دانشگاه تهران است. شهرام اقبال زاده فعالیت ادبی خود را با انتشار مقالاتی درباره ادبیات به ویژه ادبیات کودک و نوجوان در مطبوعات شروع کرد و با عضویت در نهادهای ادبی مانندانجمن نویسندگان کودک و نوجوان، و شورای کتاب کودک گسترش داد. او دو دوره عضو هیئت مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، و دبیر و سخنگوی آن بوده است.
«حکایت دل» به تهیه کنندگی علیرضا حسینی وکارگردانی بیژن شکرریز، در قالب ۲۰ قسمت مستند از زندگینامه، پرتره علمی و حرفه‌ای اساتید فاخر و مشاهیر معاصر کشور، یکشنبه ها ساعت 21 از شبکه چهار سیما پخش می شود.
این مجموعه برای اولین بار از شبکه چهار سیما به روی آنتن می رود و روز دوشنبه ساعت19:30 از شبکه یک سیما بازپخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار