در همایش آموزشی مربیان تشکیلاتی سازمان دانش آموزی عنوان شد:

اعتقاد به تشکل سازمانی، دانش‌آموزان را در مسیر درست در زندگی قرار می‌دهد

شیراز (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش آباده، در جمع مدیران ومربیان تشکیلاتی سازمان دانش آموزی این شهرستان با اشاره به اینکه سرعت تغییرات در جوامع امروزی بسیار بالاست ، عامل موفقیت دانش آموزان راداشتن برنامه ریزی و زندگی در چا رچوب سازمانی عنوان کرد وگفت: زندگی سازمانی با ایجاد محدودیتها باعث رشد در مسیر اجتماعی شدن دانش آموزان می‌شود.

کد مطلب: ۹۴۴۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اعتقاد به تشکل سازمانی، دانش‌آموزان را در مسیر درست در زندگی قرار می‌دهد

سید رضا حسینی ، داشتن یک ساختار قوی برای برنامه ریزی را لازمه تربیت نسل جوان امروزی دانست وافزود : زندگی سازمانی با ایجاد فرصتها ومحدودیتها به جوانان امکان رشد وتقویت باورها واعتماد به نفس میدهد که اینها برای تربیت اجتماعی یک نسل لازم است .
در ادامه خلیفه معاون پرورشی ای اداره ، بااشاره به نقش وجایگاه سازمان دانش آموزی از گذشته تاکنون، بار دیگر برکار تیمی وسازماندهی شده در مدارس تاکید کرد وسازمان دانش اموزی را نهادی برای آموزش رهبری وتربیت اجتماعی به دانش آموزان دانست واظهار امیدواری کرد تا ثمره این سازمان انسانهایی خلاق وکوشا باشند.
در ادامه این مراسم مسوول سازمان دانش اموزی آباده ضمن سخنانی به بیان نقش واهداف این سازمان وبرنامه های پیش رو در سال تحصیلی پرداخت.
تقدیر از مدیران ومربیان پیشتاز فعال و آموزش فریادهای شادی وگره‌ها توسط مدرس کشوری از دیگر برنامه های اجرا شده در محل اردوگاه میثاق این شهرستان در تاریخ ۱۲ مرداد ماه بود‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار