آتش‌سوزی مرگبار در قهوه‌خانه بلوار کشاورز

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی مرگبار در یک قهوه‌خانه در بلوار کشاورز تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۳۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
آتش‌سوزی مرگبار در قهوه‌خانه بلوار کشاورز

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با پانا درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۵٠ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در قهوه‌خانه سنتی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که بلافاصله چهار ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه واقع در بلوار کشاورز خیابان ۱۶ آذر و کارگر شمالی اعزام شدند.

وی افزود: اولین ایستگاه در مدت زمان دو دقیقه به محل حادثه رسید، با حضور آتش‌نشانان مشخص شد محل آتش‌سوزی یک ساختمان سه طبقه است که در طبقه منفی آن، قهوه خانه‌ای سنتی با وسعت حدود ۱۵۰ متر دچار آتش‌سوزی شده است. این حریق با توجه به پوشش چوبی سقف قهوه‌خانه به سرعت گسترش یافته بود و طبقه همکف این ساختمان را هم در بر گرفته بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: در لحظات اولیه آتش‌سوزی چند نفر از این ساختمان خارج شدند و اظهار کردند که همچنان افرادی در این مکان حضور دارند. آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کردند و همزمان با خاموش کردن آتش به جستجوی افراد پرداختند که در مراحل اولیه یک مرد جوان را که وضع وخیمی داشت پس از نجات با عملیات قلبی و ریوی به عوامل اورژانس تحویل دادند و او به بیمارستان منتقل شد. در ادامه جستجوهای آتش‌نشانان نیز سه نفر آقا و یک خانم پیدا شدند که پس از تحویل آنها به عوامل اورژانس مشخص شد این چهار نفر جان خود را از دست داده اند.

وی گفت: حریق پس از مدتی خاموش شده و محل حادثه برای تعیین علت این آتش‌سوزی به کارشناسان تحویل داده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار