سید مجتبی هاشمی: طرح ماد یک تمرین عالی برای مشارکت جویی در مدرسه ، خانواده، محله و جامعه است

تهران(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برگزاری اختتامیه طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان (ماد) در تالار فرهنگ شهر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۳۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
سید مجتبی هاشمی: طرح ماد یک تمرین عالی برای مشارکت جویی در مدرسه ، خانواده، محله و جامعه است

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، اظهار داشت: طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان توسط سازمان بهزیستی طراحی و با مشارکت آموزش و پرورش اجرا گردید.

او استفاده از پتانسیل خود دانش آموزان در شناسایی و کنترل آسیب‌های اجتماعی با استفاده از مشارکت تیمی و کار گروهی را از اهداف اصلی این طرح دانست.

اوو افزود: به حداقل رساندن آسیب‌های اجتماعی در جامعه با تمرکز بر سن حساس دوره جوانی از دیگر اهداف برگزاری این طرح بوده است .

هاشمی با تاکید بر اینکه دانش آموزان تنها با یادگیری مهارت‌های مشارکت اجتماعی می توانند از آسیب‌هایی که آنان را تهدید می کند دور شوند، تصریح کرد: به منظور اجرای مناسب این طرح کارگاههای آموزشی متعددی برای دبیران مجری طرح برگزار شد و کیف تسهیل گری نیز در اختیار آنها قرار داده شد.

این مقام مسئول طرح ماد را یک تمرین عالی برای مشارکت جویی در مدرسه ، خانواده، محله و جامعه دانست و خاطرنشان کرد: این طرح طی تفاهم نامه آموزش و پرورش و بهزیستی به اجرا در آمده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار