محمد صیدلو:آموزش و پرورش و بهزیستی بالهای توانمندی هستند که می توانند دانش آموزان را برای پرواز به سوی آینده ای بهتر آماده کنند

تهران(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از مشارکت 190 کلاس در طرح ماد در شهرستان های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۳۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو:آموزش و پرورش و بهزیستی  بالهای توانمندی هستند که می توانند دانش آموزان را برای پرواز به سوی آینده ای بهتر آماده کنند

محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران دراین رابطه اظهار داشت: 190 کلاس در طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان در شهرستانهای استان تهران با سازمان بهزیستی همکاری داشته اند.

او در ادامه با اشاره به انتخاب 53 طرح دانش آموزان استان به عنوان طرح برتر از سوی سازمان بهزیستی تاکید کرد: طرحهای برگزیده این دانش آموزان از طرف سازمان بهزیستی جهت اجرای بهینه تامین اعتبار شدند.

صیدلوتاکید کرد: آموزش و پرورش و بهزیستی همچون بالهای توانمندی هستند که می توانند دانش آموزان را برای پرواز به سوی آینده ای بهتر آماده کنند.

اوتصریح کرد: طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان با هدف شناسایی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی با مشارکت معلمان دروس اجتماعی و دانش آموزان پایه دوم متوسطه اول برگزار شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار