میزبانی از مسابقات ورزشی فرصتی برای کسب تجارب موفق در حوزه مدیریت ورزشی است

اردبیل (پانا) -مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل گفت: میزبانی از مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور فرصتی برای کسب تجارب موفق در حوزه مدیریت ورزشی خواهد شد.

کد مطلب: ۹۴۲۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی از مسابقات ورزشی فرصتی برای کسب تجارب موفق در حوزه مدیریت ورزشی است

احمد ناصری که در سالن ورزشی رضا زاده اردبیل حضور پیدا کرده بود، در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت: بر اساس ارزیابی های کارشناسان وزارت آموزش و پرورش از زیر ساخت ها، منابع و ظرفیت های استا نهای متقاضی ، استان اردبیل بعنوان میزبان این دوره از مسابقات انتخاب شد.
او با اشاره به اینکه میزبانی مسابقات فرصتی برای کسب تجارب موفق در حوزه مدیریت ورزشی خواهد شد، خاطر نشان ساخت: میزبانی این مسابقات فرصت هایی را برای رشد و بالندگی تیم های ورزشی دانش آموزان استان بوجود خواهد آورد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه عنوان کرد: حضور ورزشکاران از 31 استان کشور در این مسابقات زمینه ای را برای معرفی پتانسیل و ظرفیت گردشگری استان فراهم می کند.
ناصری در بخش دیگری از سخنانش با عنوان اینکه تلاش کردیم همه امکانات را برای اجرای موفق این مسابقات بکار بستیم، گفت: همکاری نزدیک همه دستگاه های ذیربط از جمله دانشگاه ها، صدا و سیما، سازمان ورزش و جوانان، فرمانداری، نیروی انتظامی و ... فرصت را فراهم کرد که آموزش و پرورش استان میزبانی خوبی را به نمایش بگذارد.
اوهمچنین از سرپرست و معاونت تربیت بدنی وسلامت وزارت آموزش و پرورش و نیز کلیه عواملی که در این دوره از مسابقات حضور فعال داشتند تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار