رئیس هیئت امنای مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس:

بناهایی که با نیت پاک و صادقانه خیران احداث می شود نباید معطل بماند

شیراز(پانا)- رئیس هیئت امنای مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس با بیان اینکه بناهایی که با نیت پاک و صادقانه خیران احداث می شود نباید معطل بماند و با هیچ مشکلی رو به رو شود گفت:انتظار می رود اگر خیری بخواهد گام مثبتی در حوزه ی تامین سلامت مردم بر دارد وزارت مربوطه همکاری و همراهی لازم را داشته باشد.

کد مطلب: ۹۴۱۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
بناهایی که با نیت پاک و صادقانه خیران احداث می شود نباید معطل بماند

آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب امروز پنجشنبه 3 مرداد در هفدهمین اجلاس خیران تامین سلامت استان فارس که با حضورمعاون درمان دانشکده علوم پزشکی استان فارس،رئیس هیئت امنای مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس و رئیس شورای خیرین سلامت استان فارس برگزار شد بیان داشت:پیشینه ی استان فارس نشان دهنده این حقیقت است که مردمی با ارده های قوی و نیات خالصانه و وحدتی که داشته اند توانسته اند بناهایی برپا کنند که ماندگار است.

آیت‌الله دستغیب دعوت دیگران به کمک هم نوعان را از مصادیق دعوت به سوی خدا برشمرد و گفت:نمونه بارز این دعوت تاسیس مجامع خیرین،در جامعه ی اسلامی است که یکی از آنها 17 سال قبل در استان فارس پایه گذاری شد.

او بیان داشت:یک اصل اساسی وجود دارد،اشخاصی که دیگران را به کار خیر دعوت می کنند خودشان مانند کسانی که کار خیر انجام می دهند از ثواب آن کار بهره مند می شوند؛البته باید این دعوت بر اساس حکمت و موعضه ی حسنه باشد.

رئیس هیئت امنای مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس تاکید کرد:اگرچه مجمع خیرین تامین سلامت یک نهاد مردمی است و خیرین با تمام وجودشان مایه میگذارند اما مسئولین جمهوری اسلامی نباید غافل باشند که همه در مقابل این نهاد و ثمرات آن مسئول هستند.

در طی این مراسم آیت‌الله دستغیب از وزیر بهداشت خواهان توجه ویژه نسبت به تکمیل احداث بنا های خیران در حوزه ی سلامت شد و اضافه کرد:تعرفه های مربوط به بیمارستان ها و مراکز خیریه نیز باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

به گفته ی او ابتکار تاسیس مجمع خیرین سلامت،از استان فارس شکل گرفته است.

در این مراسم از 61 خیر برتر تامین سلامت استان تقدیر به عمل آمد.

مجمع خیرین تامین سلامت فارس با هدف مشارکت فعال ، تعامل اندیشه و جلب کمک و یاری خیرین در زمینه بهداشت و درمان استان فارس راه اندازی شده است.


این مجمع تاکنون نقش بسزایی در توسعه درمان فارس و جنوب کشور ایفا کرده است به نحوی که در اساسنامه خود به گسترش فعالیت مجمع خیرین ، ایجاد نمایندگی ها در دیگر نقاط کشور و حتی خارج از کشور نیز توجه ویژه کرده است.

خبرنگار:محمد فروتن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار