معاون آموزش متوسطه ایلام: انتقال اطلاعات علمی بدون توجه به بستر تربیتی بهره تاثیری ندارد

ایلام (پانا)_معاون آموزش متوسطه موزش و پرورش استان ایلام روز گذشته درنشست توجیهی مدیران مدارس و دبیران پروژه مهر در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان سیروان ایلام اظهار کرد: هنر معلم در تاثیر اوست و صرف انتقال اطلاعات علمی بدون توجه به بستر تربیتی را محل ایراد و بی تاثیر دانست .

کد مطلب: ۹۴۱۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش متوسطه ایلام: انتقال اطلاعات علمی بدون توجه به بستر تربیتی  بهره تاثیری ندارد

حشمت الله اله وردی با اشاره به اهمیت سند تحول بنیادین ، سند تحول بنیادین را قانون اساسی آموزش و پرورش دانست وخاطر نشان کرد: اشراف و احاطه مدیران مدارس بر سند تحول بنیادین را که نمونه ای از یک تعلیم و تربیت تمام ساختی است لازمه ی رسیدن به اهداف آموزش و پرورش است.

معاون آموزش متوسطه گفت : هر مدیری در هر سطحی که باشد بایست برای موفقیت ابتدا یک تیم کاری منسجم و همراه داشته باشد و اولین نشانه تیم کاری خوب را داشتن هدف و بینش و انتقال آن به زیر مجموعه خود برشمرد .

وی مثلث " نفت " را که شامل نیروی انسانی ، فضا و تجهیزات است از عوامل تاثیر گذار بر موفقیت یک تیم کاری دانست و گفت: شناخت نقاط قوت و ضعف و تهدید ها و فرصت های درون و برون سازمانی از ویژگی های یک تیم کاری موفق است.

وی تاکید کرد : با توجه به گستردگی جامعه هدف در حوزه ی آموزش ، هر دانش آموز یک پدیده است که نیازمند راهکار ها و نقشه ی راه مخصوص خود است و به همین دلیل کار در حوزه ی آموزش را پر مسئولیت دانست .

در ادامه این نشست ماشاءالله مرشدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیروان شروع تابستانی پر حرارت در مدارس شهرستان را نوید بخش بهاری سرسبز برای تعلیم و تربیت بر شمرد .

در پایان این نشست پس از جمع بندی مطالب از طرف مدیر آموزش و پرورش شهرستان ، مدیر مجتمع برتر از بین مدیران مجتمع های آموزشی و پرورش شهرستان و در مدارس حوزه هر مجتمع از یک نفر از معاون آموزگاران تقدیر به عمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار