فرماندارشهرری:بهزیستی در پیشرفت جامعه نقش بسزایی دارد

شهرری (پانا) - فرماندار ری گفت: وظایف بهزیستی علی رغم سختی و دشواری های فراوان، دارای لذت های زیبایی است.

کد مطلب: ۹۴۱۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
فرماندارشهرری:بهزیستی در پیشرفت جامعه نقش بسزایی دارد

احمد اسماعیلی راد معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در مراسم جشن تقدیر از دختران و زنان سرپرست خانوار کارآفرین و موفق بهزیستی استان تهران گفت : بهزیستی خدمات ارزشمندی را در راستای بهتر زیستن ارائه میکند خدماتی که ناشی از روحیه بالای مدنی و جامعه پذیری است و این جای تقدیر دارد.

او افزود : کسانی تحت پوشش بهزیستی هستند که در عین معلولیت جسمی دارای یک روح الهی و انسانی هستند کسانی که شاید از نظر مادی ضعیف باشند ولی در عرصه های معنوی، تعهدات اجتماعی و خانوادگی در سطح بالایی قرار دارند.

اسماعیلی راد با اشاره به وظایف اثرگذار بهزیستی گفت: وظایف بهزیستی علی رغم سختی و دشواری‌های فراوان، دارای لذت های زیباییست لذت‌هایی همچون پرورش روحیات انسانی و معنوی یک فرد آسیب دیده که موجب پیشرفت جامعه و کشور میشود.

او عنوان کرد: یکی از وظایف دشوار بهزیستی رسیدگی به امور معتادین است افرادی که به دلایل مختلف و آسیب های روحی به مواد مخدر گرایش پیدا میکنند و بهزیستی با این دیدگاه که معتاد یک بیمار است بایستی این بیمار را در مسیر مداوا و بازگشت به جامعه قرار دهد که این از خدمات ارزشمند بهزیستی است.

فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد: خیرین نقش بسزایی در ارائه خدمات هرچه بهتر بهزیستی به آسیب دیدگان جسمی و روحی دارند و یک خیر میتواند با همکاری بهزیستی مشکلات ناشی از آسیبهای اجتماعی را تا حد ممکن کاهش دهد و در این راستا بهزیستی نیز اقدامات بسیار موثری در خصوص اجرای طرح برون سپاری صورت داده تا با مشارکت خیرین و مردم خدمات مطلوب تری به جامعه هدف بهزیستی ارائه شود.

/ خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار