مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان:

بیش از هفت هزار طرح اشتغال زا در لرستان اجرا شده است

خبرگزاری پانا: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: هفت هزار و 60 طرح اشتغالزا با بیش از 210 میلیارد ریال تسهیلات ریالی 710 میلیون یورو تسهیلات ارزی از نیمه دوم سال 89 در لرستان اجرا شده است.

کد مطلب: ۹۳۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،، حامد ویسکرمی در تشریح اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال استان، افزود: بااجرای این تعداد طرح 22هزارو 282 فرصت شغلی جدید دراین استان ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: براساس سند توسعه اشتغال و سرمایه گذاری استان، 144 هزار میلیارد ریال اعتبار به منظور ایجاد فرصت های شغلی در این استان سرمایه گذاری خواهد شد.

به گفته وی، سند توسعه اشتغال و سرمایه گذاری استان لرستان به عنوان ملاک و برنامه مشخص و هدفمند فعالیت های مرتبط با اشتغالزایی به عنوان نخستین استان کشور در شورای عالی اشتغال به تصویب رسیده است.

وی اظهار داشت: براساس برنامه پیش بینی شده دراین سند با انجام این حجم سرمایه گذاری، 103 هزار فرصت شغلی جدید و مولد در استان لرستان ایجاد خواهد شد.

ویسکرمی گفت: این مشاغل به صورت 47 درصد در حوزه خدمات، 37 درصد در بخش صنعت و بیش از 15 درصد در بخش کشاورزی ایجاد می شوند.

ویسکرمی گفت: در سال 90 - 91 بالغ بر 434 میلیارد ریال تسهیلات بانکی نیز به بخش تعاونی استان لرستان تزریق شده است.

وی افزود: علاوه بر این 100 میلیارد ریال تسهیلات نیز از محل صندوق توسعه ملی نیز در راستای توسعه فعالیت های بخش تعاونی استان سرمایه گذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار