بررسی وضعیت نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه چهار

اصفهان (پانا) - با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان ، اعضای شورای معاونین اداره کل و مسئولین نیروی انسانی آموزش و پرورش استان وضعیت نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه چهار مورد بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۹۳۱۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
بررسی وضعیت نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه چهار

مدیرکل آموزش و پرورش استان به همراهی معاونین و گروه طرح و برنامه اداره کل آموزش و پرورش در جلسه ای مشترک با مدیر، معاونین و مسئولین آموزش نیروی انسانی ناحیه 4 در خصوص وضعیت نیروی انسانی و ساماندهی آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در ابتدای این جلسه کمال مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار گزارشی از وضعیت ساماندهی نیروی انسانی ، نگهداشت نیروهای بازنشسته و ... ارائه نمود.
سپس اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در امر ساماندهی نیروی انسانی که تا حد زیادی از چالش های شروع سال تحصیلی کاسته و روند مطلوبی را طی می کند اعلام نمو:علی رغم مشکلات نیروی انسانی رعایت حال همکاران و حل مشکلات آنان را نیز مدنظر قرار دهیم و حداکثر مساعدت در این زمینه به عمل آید.
سپس هر یک از معاونین اداره ناحیه 4 گزارشی از وضعیت موجود و مطلوب خود را ارائه نمودند و پس از بحث و تبادل نظر مسئولین نیروی انسانی اداره کل و دیگر اعضا تصمیمات لازم جهت بهبود روند امور اجرائی اتخاذ گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار