معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

افزایش 14 هزار نفری دانش آموزان استان نسبت به سال گذشته

بوشهر(پانا)_معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طبق پیش بینی های انجام گرفته در ستاد، آموزش و پرورش استان امسال میزبان 242 هزار و 99 دانش آموز خواهد بود که با توجه به آمار 229 هزار نفری سال گذشته، آمار دانش آموزان نسبت به سال گذشته 14 هزار نفر افزایش یافته است.

کد مطلب: ۹۳۰۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 14 هزار نفری دانش آموزان استان نسبت به سال گذشته

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، محمود قاسمی در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه پروژه مهر با هدف بازگشایی به موقع و مطلوب سال تحصیلی و پیگیری فرایند آماده سازی مدارس در استان‌ها با توجه به ظرفیت‌های موجود و توان علمی و عملی شوراهای آموزش و پرورش و مشارکت تمامی دستگاه های اجرایی تعریف شده است اظهار داشت: استان بوشهر در اجرای پروژه مهر همواره پیشگام بوده است و در اجرای مطلوب آن نیز از استان های برتر کشوری قلمداد می شده است.

وی، تهیه مقدمات لازم و سازماندهی نیروی انسانی، پشتیبانی و آماده سازی فضاها، تبلیغات و اطلاع رسانی و فراهم نمودن زمینه مشارکت آحاد مردم و سایر نهادهای دولتی و غیردولتی از ضروریات پروژه مهر دانست و ادامه داد: سازماندهی نیروی انسانی، تعمیر و تجهیز، توجیه و تبلیغ و اطلاع رسانی، تایید صلاحیت و نظارت و ارزیابی از پنج کارگروه پروژه مهر در استان ها است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان افزود: با توجه به عدم توازن نیروهای ورودی و خروجی به آموزش و پرورش استان، کمبود نیروی انسانی و نیروهای خدماتی از مشکلات عمده برای آغاز سال تحصیلی پیش رو است.

قاسمی به روند رو به رشد تعداد دانش آموزان و به تبع افزایش تعداد کلاس ها اشاره کرد و گفت: طبق پیش بینی های انجام گرفته در ستاد، آموزش و پرورش استان امسال میزبان 242 هزار و 99 دانش آموز خواهد بود که با توجه به آمار 229 هزار نفری سال گذشته، آمار دانش آموزان نسبت به سال گذشته 14 هزار نفر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه سرانه آموزشی بسیار ناچیز و قابل عنوان نیست یادآور شد: آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین ساختار اداری کشور نیازمند حمایت جدی همه نهادها و مردم است.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان با تاکید بر رفع افسردگی در بین دانش آموزان افزود: در این زمینه اقدامات مهم و نوینی در حوزه پرورشی، فرهنگی، تربیت بدنی، سلامت و آموزشی مدارس انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار