امدادگران و نجاتگران پاکدشت ارتقا درجه یافتند

پاکدشت( پانا)- آزمون ارتقا درجه امدادگران و نجاتگران در جمعیت شهرستان پاکدشت با هدف افزایش مهارت و توانمندی های مشارکت کنندگان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۳۰۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
امدادگران و نجاتگران پاکدشت ارتقا درجه یافتند

علی کاظمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت هدف از برگزاری آزمون ارتقا درجه امدادگران و نجاتگران را افزایش توانمندی‌های امدادی و مهارتی آنان ذکر کرد و افزود: به قبول شدگان در آزمون‌های عملی، آمادگی جسمانی و کار با تجهیزات امدادی درجه یک، دو و سه امداد اعطا شد.

او افزود:هر امدادگر برای ارتقا به درجه نجاتگری و حضور در پایگاه های جاده ای جمعیت هلال احمر باید 300 ساعت آموزش‌های عمومی و تخصصی را کسب کند و اعضای داوطلب با شرکت در عملیات‌ها و برنامه‌های امدادی و نیز طی دوره‌های ویژه به امدادگر دو، یک و سپس به رده های نجاتگر سوم، دوم، یکم و در نهایت به درجه ایثار ارتقاء می یابند.

او بیان داشت :اعطای درجات امدادگران و نجات‌گران برای ارتقای امدادگران، ایجاد انگیزه و رقابت سالم در کسب آموزش، ساماندهی و حفظ امدادگران داشتن آرشیو اطلاعات امدادگران و ارتباط مستمر با آنان صورت می‌پذیرد.

کاظمی فعالیت جمعیت هلال احمر را مدیون اعضای داوطلب فعال خود دانست و اذعان داشت: اگر نیروهای داوطلب در جمعیت هلال احمر حضور نداشتند روند اجرای مراحل مخصوصا عملیات‌های امدادی به کندی پیش می رفت و انجام دادن فعالیت‌های سنگین را مدیون اعضای داوطلب مخصوصا امدادگران و نجاتگرانی هستیم که به صورت داوطلبانه در جمعیت هلال احمر حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار