در جلسه مشترک آموزش و پرورش با دانشکده های فنی و حرفه ای گلستان مطرح شد:

امسال در حوزه کارآفرینی رشد بیشتری خواهیم داشت

گرگان(پانا) -در جلسه مشترک آموزش و پرورش با دانشکده های فنی و حرفه ای گلستان مطرح شد که امسال در حوزه کارآفرینی رشد بیشتری خواهیم داشت.

کد مطلب: ۹۳۰۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
امسال در حوزه کارآفرینی رشد بیشتری خواهیم داشت

جلسه مشترک آموزش و پرورش با دانشکده های فنی و حرفه ای استان گلستان در دفتر معاون آموزش متوسطه این اداره کل برگزار گردید.

ابراهیم حاجیلری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در این جلسه اظهار کرد: با توجه به اینکه دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای از سرمایه‌های استان و کشور هستند لذا همکاری فنی و تخصصی دو سویه بین این دو تیم آموزشی باعث شاخص‌های رشد تخصص و نهایتاً کسب و کار استان و کشور می‌گردد.

وی به گفته افزود: انتظار می‌رود همکاری‌های دانشکده های فنی و حرفه ای در جذب هنرجو در قالب عقد برون سپاری، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تخصصی، اجرای دوره های کارآفرینی و استارتاپ‌ها با آموزش و پرورش رشد پیدا کنند.

یعقوبی مدیر دانشکده فنی و حرفه ای امام علی شهرستان کردکوی نیز در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه دانشکده های فنی و حرفه ای از جنس کارآفرینی می باشند استقبال ویژه ای از پیشنهادات و طرح های آموزش و پرورش استان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: توجه به سیاست‌های پالایش رشته های کارآفرینی، برون‌سپاری مورد نظر دانشکده های استان است و به دنبال مکاتبه و تعامل با دانشگاه های فنی و حرفه ای هستیم تا بتوانیم سطح همکاری‌ها را گسترش دهیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: در حال حاضر با توجه به استقرار نظام جدید آموزشی، دانشکده های فنی و حرفه ای آماده جذب دانشجوی بیشتری هستند.

وی همچنین گفت: از آموزش و پرورش هم تقاضا داریم که مدیران و هنرجویان هنرستان ها را با ظرفیت های جذب دانشجو در دانشکده های فنی و حرفه ای استان آشنا کند.

یعقوبی ادامه داد: قطعاً امسال در حوزه های کارآفرینی و برون سپاری رشد بیشتری خواهیم داشت.

رئیسی نیز دبیر نظارت و ارزیابی و تعیین کیفیت دانشگاه فنی و حرفه ای استان در این جلسه گفت: دانشکده های فنی و حرفه ای آمادگی خود را در سه حوزه برون‌سپاری، کارآفرینی و جذب بیشتر دانشجو اعلام می دارند.

وی افزود: در بحث پالایش رشته های متناسب با آموزش و پرورش قطعا گام جدیدی بر خواهیم برداشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار