رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش:

مراسم تودیع معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش برگزار شد

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش گفت : انجام امور مربوط به معاونت آموزشی تنها معطوف به مجموعه و بدنه یک پست نیست بلکه دیگر پست های اداره نیز بایستی همراه و همگام این معاونت باشند.

کد مطلب: ۹۲۹۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تودیع معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش برگزار شد

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش در ابتدای این جلسه ضمن تبریک میلاد سراسر نور و باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت، حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) گفت : معاون آموزشی مسئولیتی بسیار تاثیرگذار در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش داراست و همه کارکنان اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش در حمایت از همه فرهنگیان متحد و منسجم هستند.

اکرم پاپری افزود: انجام امور مربوط به معاونت آموزشی تنها معطوف به مجموعه و بدنه یک پست نیست بلکه دیگر پست های اداره نیز بایستی همراه و همگام این معاونت باشند.

پاپری بیان داشت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را افتخاری بزرگ برای همه ذکر کرد و با اشاره به اینکه، پایبندی به قوانین و مقررات، نظم، بردباری، صبوری، متانت و بزرگواری از صفات بارز معاون اسبق آموزش اداره آموزش و پرورش این منطقه بود .

وی بیان داشت: چه غرورآفرینند کسانی که در کمال صداقت و درستکاری، بهترین سال های جوانی خود را برای پیشبرد اهداف و ارزش ها وقف کردند. اکنون که با تجربیاتی گران قدر سنگر را به دیگران می سپارید، شایسته است از زحمات بی دریغ و تعهد ویژه جنابعالی در طول مدت خدمت، تشکر و قدردانی نموده و توفیق روزافزون شما و خانواده گرامیتان را از درگاه احدیت خواستارم.

شهریار پیروی معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عبدالکریم محمدی معاون پیشین اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش تاکید کرد : مسیر زندگی انسان تودیع و معارفه است، چرا که مسئولیت‌هایی به انسان‌ها سپرده می‌شود و احکام دینی دستورالعمل‌هایی است که همه باید به آن گردن نهیم.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم شهریار پیروی معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت آموزشی اداره منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار