طرح شهید بهنام محمدی به دنبال اتصال هدفمند سه رکن تربیتی خانواده ، مدرسه و مسجد می باشد

اردبیل ( پانا )- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموز ش و پرورش اردبیل گفت : طرح تربیتی شهید بهنام محمدی به دنبال اتصال هم افزا و هدفمند سه رکن تربیتی خانواده ، مدرسه و مسجد می باشد.

کد مطلب: ۹۲۹۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح شهید بهنام محمدی  به دنبال اتصال هدفمند سه رکن تربیتی خانواده ، مدرسه و مسجد می باشد

سید غلامحسن خلیلی موسوی در آیین افتتاحیه طرح شهید بهنام محمدی در سالن اجتماعات اردوگاه مقدس اردبیلی اظهار داشت : سه کن تربیتی خانواده ، مدرسه و مسجد نقشی تعیین کننده در تربیت نسل تمدن ساز و تراز انقلاب اسلامی دارد که شهید بهنام محمدی به دنبال اتصال هدفمند این سه رکن تربیتی است.

او با بیان اینکه ماندگاری و بالندگی انقلاب اسلامی به دو امر تولید فکر پیش برنده و تربیت انسان های باورمند بستگی دارد ، تصریح کرد :طبق برابر فرمایش مقام معظم رهبری در بلند مدت هیچ چیز به اندازه تعلیم و تربیت اهمیت ندارد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت : در جامعه اسلامی تربیت و تعالی مادی و معنوی از نهاد خانواده شروع می شود و در این نهاد تداوم و ریشه می یابد چرا که به فرموده امام راحل (ره) خانواده مبنای جامعه است.

خلیلی موسوی با اشاره به اینکه مدرسه نقشی بنیادین و ماندگار در سرنوشت دانش آموزان دارد، ابراز داشت : با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان به سمت جوانان وجود چنین طرح های فرهنگی و تربیتی بسیار موثر و تاثیر گذار است.

او با بیان اینکه ظرفیت های تشکل های دانش آموزی به خصوص بسیج دانش آموزی ، سازمان دانش آموزی و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در راستای پیشبرد اهداف معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بی نظیر می باشد ، بیان کرد : چشم انداز ما برای رسیدن به نقطه مطلوب در امور تربیتی باید آنچه شهید رجایی در مدت کوتاه خدمتگزاری صادقانه و خالصانه مطرح کرده اند، باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار