درخشش هنرجویان شهرستانهای استان تهران در مرحله کشوری جشنواره مهارتهای هنری کاردانش

تهران(پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ازدرخشش هنرجویان شهرستانهای استان تهران در مرحله کشوری جشنواره مهارتهای هنری کاردانش خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۸۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
درخشش هنرجویان شهرستانهای استان تهران در مرحله کشوری جشنواره مهارتهای هنری کاردانش

میر رضا شفیع پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به برگزاری مرحله نهایی کشوری سیزدهمین جشنواره مهارتهای هنری شاخه کاردانش در روزهای شانزدهم لغایت هجدهم تیرماه جاری به میزبانی استان قم، گفت: کسب سه رتبه اول، یک رتبه دوم، دو رتبه سوم کشوری و رتبه چهارم تیمی شهرستانهای استان تهران در مرحله کشوری در ده سال اخیر بی سابقه و قابل توجه است.

او در ادامه افزود:در مرحله نهایی این جشنواره، هنرجویان، فائزه چهارراهی در رشته چرم و بهاره خوش صورت در رشته قلمزنی از شهریار و ساناز حسینی در رشته عکاسی آنالوگ از پاکدشت موفق به کسب رتبه اول شدند.

شفیع پور خاطر نشان کرد:همچنین هنرجویان،ریحانه بالاخانی در رشته چرم(معرق و حکاکی) از شهریار رتبه دوم و افسانه نوروزی در رشته هنر فرش از ملارد و صدف سادات ابراهیمی در رشته معرق کاری از شهریار رتبه سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

او با تاکید بر این که معنای زندگی فرصت تلاش مستمر و خستگی ناپذیر و تعالی در همه عرصه‌هااز جمله مهارتهای هنری می باشد، تصریح کرد: امیدوارم همه عوامل اجرایی و هنرآموزان با انگیزه مضاعف در مسیر پویایی و خدمت رسانی به هنرجویان حرکت کرده و موفق باشند.

شفیع پورضمن تبریک به هنرجویان برگزیده، کسب این موفقیت را حاصل تلاش همه همکاران هنرآموز ، مدیران هنرستانها و کارشناسی‌های مناطق در ایجاد بستر مناسب جهت بروز استعدادها و نمایش توانمندی های هنرجویان استان دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار