نماینده ولی‌فقیه در استان امام جمعه زنجان در جمع دانش آموزان قرآنی استان های سراسر کشور در زنجان:

آینده مال دانش آموزان است و اتحاد، تلاش و ولایتمداری آنان تنها رمز موفقیت است

زنجان (پانا) - آیت اله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان عصر امروز در آیین افتتاحیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن دانش آموزان استان های سراسر کشور در بخش پژوهشی در سالن غدیر دانشگاه زنجان ابراز داشت: مردم ایران مردمی ریشه دار هستند.

کد مطلب: ۹۲۸۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
آینده مال دانش آموزان است و اتحاد، تلاش و ولایتمداری آنان تنها رمز موفقیت است

افتتاحیه بخش پژوهشی سی و هفتمین دوره رقابت های قرآنی دانش آموزان استان های سراسر کشور عصر امروز با حضور امام جمعه زنجان، معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر مسئولین و میهمانان و همچنین مربیان، سرپرستان و دانش آموزان شرکت کننده در سالن غدیر دانشگاه سراسری شهر زنجان برگزار گردید.

آیت اله خاتمی در این مراسم با اشاره به سفارش مقام معظم رهبری گفت: بنده با ابتکار و با همکاری آموزش و پرورش استان در قالب طرح پیوند مدرسه و مسجد هر هفته در نماز جماعت یکی از مدارس شهر زنجان با رویکرد ترغیب دانش‌آموزان به این فریضه دینی حضور می یافتم.

وی با بیان اینکه عمده سخنرانی های بین دو نماز ظهر و عصر بنده در جمع دانش‌آموزان بیشتر روی مهارت‌های زندگی صورت می‌گرفت گفت:آینده مال دانش‌آموزان است و این عزیزان مدیران و گردانندگان کشور طی چند سال بعد خواهند بود.

اما جمعه زنجان در ادامه به دانش آموزان گفت: اگر جامعه خودتان را زیبا می خواهید باید از هم اکنون تلاش نمایید.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به مدنیت هشت هزار ساله ایران ابراز داشت: کشورهای اروپایی فقط حدود دو هزار سال مدنیت دارند و در طول چهل سال عمر انقلاب نتوانسته اند آسیبی به ایران اسلامی وارد نمایند.

وی ادامه داد: مردم ایران مردمی ریشه دار هستند و به طور یقین با تلاش و همدلی استکبار را به زانو در خواهند آورد.

آیت اله خاتمی با اشاره به اینکه در طول عمر چهل ساله انقلاب رویش‌ها بیشتر از ریزش‌ها بوده است گفت: مخاطب گام دوم انقلاب مطرح شده از طرف مقام معظم رهبری جوانان هستند و این عزیزان باید تلاش کنند که در مسئولیت هایشان موفق عمل نمایند.

وی در خاتمه با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر نسل امروز از نسل دیروز قوی‌تر نیست کمتر از آن‌ها نیز نمی‌باشد اظهار داشت: آینده مال دانش‌آموزان است و اتحاد، تلاش و ولایتمداری آنان تنها رمز موفقیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار