مدیر کل آموزش و پرورش ایلام: عملکرد سازنده بانوان فرهنگی در جامعه نشان از دقت و تلاش آنان دارد

ایلام (پانا)_مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام ،همزمان با گرامیداشت هفته کرامت و تکریم مقام حضرت معصومه س درنشست هم اندیشی بانوان و دختران شاغل در این نهاد عملکرد سازنده فعالیت های اجرایی بانوان را نشان از دقت و تلاش آنها در همه زمینه ها دانست.

کد مطلب: ۹۲۸۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش ایلام: عملکرد سازنده  بانوان فرهنگی در جامعه نشان از دقت و تلاش آنان دارد

اسفندیار رستم زاد ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت معصومه ( س) و دهه کرامت گفت: بانوان باید با الگو قرار دادن سیره زندگی بزرگوارانی همچون حضرت معصومه (س) سیر کمال را در پیش‌گرفته و مایه سربلندی جامعه اسلامی شوند.

وی ادامه داد: امروز بانوان با توان، عملکرد و نقش سازنده خود در دستاوردهای فراوانی را برای کشورمان به ارمغان آورده‌اند و این ثمره پشتکار،تلاش و دقت آنان در تمام زمینه‌ها می‌باشد .

رستم زاد افزود: باید زمینه ای فراهم شود تا از تمام ظرفیت‌های بانوان در حوزه‌های تعلیم و تربیت استفاده شود،زیرا که با نتایج وتجربه موفقیت آنان و تاثیرگذاری راه انان در بین جوانان نشان می دهد که همواره حضور انان ضرورتی همیشگی در حوزه تعلیم و تربیت است.

اضافه می شود در ادامه این جلسه مریم اسفندیاری مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش مسائل و مشکلات و حوزه امور بانوان را تشریح نمود.

همچنین در پایان این جلسه شیروانی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش به سؤالات بانوان درزمینه های مسایل و موانع پیشروی فعالیت این کارکنان پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار