در گفت‌وگو با پانا؛

حسینی خبر داد: اجرای 70 برنامه در سال جاری برای تحقق سند تحول

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش‌ و پرورش از اجرای 70 برنامه اولویت‌دار مربوط به خرده‌نظام‌های سند تحول بنیادین در سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۷۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
حسینی خبر داد: اجرای 70 برنامه در سال جاری  برای تحقق سند تحول

سیدجواد حسینی در گفت‌وگو با پانا درباره تأکیدات سند تحول بنیادین مبنی بر تقویت موضوعات پرورشی و برنامه‌ریزی‌های این وزارت برای اجرایی‌شدن آن‌ها گفت: «سند تحول بنیادین شش خرده‌نظام دارد، این شش خرده‌نظام، ابعاد مختلف تعلیم و تربیت از جمله فعالیت‌های تربیتی،‌ فرهنگی و پرورشی را دربرمی‌گیرد.»

او ادامه داد: «خوشبختانه این شش خرده‌نظام تدوین، تصویب و در قالب 670 برنامه تهیه‌ شده است. از این 670 برنامه، 370 برنامه برای برنامه ششم و 300 برنامه برای برنامه هفتم است.»

سرپرست وزارت آموزش‌ و پرورش افزود: «این برنامه‌ها در سطح معاونت‌های مختلف تقسیم و به استان‌ها و شهرستان‌ها هم اعلام‌ شده است. بر این اساس یکی از موارد تأکید‌شده، تدوین برنامه‌های فرهنگی،‌ تربیتی، ‌اخلاقی و اعتقادی برای تحقق یکی از ساحت‌های تعلیم و تربیت یا به عبارتی مهم‌ترین ساحت این نظام یعنی ‌ساحت اعتقادی، اخلاقی و دینی است.»

سیدجواد حسینی افزود: «امسال 70 مورد از این برنامه‌ها در اولویت ماست تا بتوانیم آن‌ها را محقق کنیم، بخش عمده این 70 برنامه هم اعتقادی،‌ اخلاقی، تربیتی و پرورشی است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار