40 مدرسه کم برخوردار در ایلام از مزایای "طرح حامی"بهره بردند

ایلام (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام از برخورداری 40 مدرسه کم برخوردار از مزایای طرح حامی در استان ایلام خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۷۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
40 مدرسه کم برخوردار در ایلام  از مزایای "طرح حامی"بهره بردند

اسفندیار رستم زاد در گفت و گو با خبرنگار پانا هدف طرح حامی را ، کمک به مدارس کم برخوردار نام برد و گفت : در سال تحصیلی گذشته این طرح در ۴۰ مدرسه این استان به صورت آزمایشی اجرا شده است.
وی ادامه داد: در این طرح مدارس برخوردار در زمینه‌های آموزشی و رفاهی به سایر مدارس غیر برخوردار در مناطق حاشیه و دور افتاده مناطق شهری و روستایی استان استان کمک می‌کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش ایلام اضافه کرد: در این طرح که با همکاری حوزه امور بانوان آموزش و پرورش اجرا می‌شود، هر دو مدرسه با امضا پیمان نامه به همکاری در زمینه‌های مختلف همچون آموزشی، کیفیت بخشی پرورشی و تربیتی، حمایت‌های مالی، تعاون و مشارکت پذیری، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و… می‌پردازند.

وی، ایجاد حس تعاون و تقویت فرهنگ مشارکت، ایجاد ارتباط همدلی و تقویت نوع دوستی، ایجاد مشارکت و تبادل تجربه را از اهداف اجرای این طرح برشمرد و گفت: با اجرای این طرح شاهد بهره مندی و پیشرفت مدارس کم برخوردار از امکانات مختلف خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار