مشارکت بیش از 50 درصدی مردم دیلم در طرح ملی فشارخون

بوشهر(پانا)_رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: در شهرستان دیلم تاکنون بیش از 9000 نفر در طرح کنترل فشارخون شرکت کرده‌اند که این حاکی از مشارکت بیش از 50 درصدی مردم در این طرح دارد.

کد مطلب: ۹۲۶۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت بیش از 50 درصدی مردم دیلم در طرح ملی فشارخون

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم، ایرج زنده‌بودی افزود: گروه هدف این طرح افراد بالای 30 سال، بیماران کلیوی و مادران باردار را شامل می‌شود.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار در خصوص اینکه افراد مبتلابه فشارخون باید چه اقداماتی انجام دهند، اظهار داشت: سبک زندگی و تغذیه از عوامل اثرگذار بر فشارخون است و افراد مبتلا باید این دو عامل مهم را رعایت کنند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم بابیان اینکه از ابتدای اجرای طرح کنترل فشارخون تاکنون بیش از 9000 نفر از جمعیت 17372 نفری شهرستان غربال‌گری شده‌اند گفت:میزان مشارکت جمعیت روستایی شهرستان در این طرح بیش از 90 درصد بوده است.
زنده بودی بابیان اینکه این طرح تا 15 تیر ادامه دارد از تلاش، مشارکت و همکاری تمامی اصحاب رسانه و مدیران اجرایی شهرستان که شبکه بهداشت و درمان را در اجرای هر چه‌بهتر این طرح همیاری کردند، قدردانی کرد.
وی تصریح کرد: سلامت مقوله‌ی مهمی است که در هر مکان و زمانی به آن پرداخته‌شده است و تلاش برای پیشگیری از بروز بیماری‌ها همواره و در هر شرایطی واجب است.
نشست رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با اصحاب رسانه و مدیران برخی دستگاه‌های اجرایی در سالن کنفرانس شبکه بهداشت دیلم برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار