هیچ جلسه ای را در اصفهان مهمتر از جلسه شورای آموزش و پرورش نمیدانم

اصفهان (پانا) - استاندار اصفهان گفت: من شخصا به جلسه شورای آموزش و پرورش اعتقاد دارم و هیچ جلسه ای را در استان مهمتر از جلسه شورای آموزش و پرورش نمی دانم.

کد مطلب: ۹۲۶۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
هیچ جلسه ای را در اصفهان مهمتر از جلسه شورای آموزش و پرورش نمیدانم

عباس رضایی در یکصد و سی و دومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان ضمن تشکر از اعضای فرهیخته حاضر در جلسه اظهار داشت: در جلسه شورای آموزش و پرورش هر تصمیمی اتخاذ شود در راستای توسعه این استان و آینده کشور تأثیرگذار است.
وی ضمن اشاره به اهمیت برگزاری این جلسات تاکید کرد: من شخصا به جلسه شورای آموزش و پرورش اعتقاد دارم ؛ و هیچ جلسه ای را در استان مهمتر از جلسه شورای آموزش و پرورش نمی دانم.
استاندار اصفهان در ادامه پیشنهاد برگزاری جلسات ویژه ای برای شورای آموزش و پرورش با موضوعات مرتبط با مسائل رفاهی معلمین و فرهنگیان استان داد و آن را ضروری دانست.
رییس شورای آموزش و پرورش استان در این خصوص گفت: به منظور ارج نهادن به منزلت معلم و با درنظر داشتن شرایط فعلی و باتوجه به مشکلات موجود می بایست با استفاده از امکانات موجود در استان در جهت رفاه معلمین عزیز گام بر داریم.
استاندار اصفهان شورای آموزش و پرورش استان را دارای ظرفیت های بالایی در اتخاذ تصمیمات دانست و اظهار امیدواری کرد در جلسات آینده این شورا در خصوص مسائل اساسی و بنیادین آموزش و پرورش استان مصوبات لازم اتخاذ گردد.
وی ضمن ابراز خرسندی از برنامه محوری در آموزش و پرورش استان، آن را مثبت ارزیابی نمود و گفت : این اقدام یکی از گامهای موثری است که در کنار برنامه ریزی های انجام شده می بایست با قشر فرهیخته و صاحبان فرهنگ جامعه با احترام رفتار نمود و از تجربیات آنها در پیشرفت امور بهره برد.
رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات موجود در جامعه و برنامه ریزی های موثری که توسط دولت پیش بینی شده؛ امید به خدا و توکل به او را یکی از راه های برون رفت از تنش های موجود در جامعه دانست و اظهار داشت: یکی از مهمترین مبانی توسعه و البته توسعه پایدار امید است؛ پشتوانه این نظام عنایات امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و خون شهدای هشت سال دفاع مقدس است و با برنامه ریزی درست می توان امید و نشاط را به جامعه تزریق نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار