معاون سیاسی وزیر کشور: داور نهایی در انتخابات،رای و خواست مردم است

تبریز (پانا) - معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کشورگفت: باید به صندوق رای به عنوان نماد مردمسالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران, اعتماد کرد.

کد مطلب: ۹۲۶۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی وزیر کشور: داور نهایی در انتخابات،رای و خواست مردم است

جمال عرف در در جریان سفر استانی به آذربایجان شرقی در جمع معتمدین، برگزیدگان و نمایندگان گروه ها و اقشار مختلف این استان با تاکید بر ضرورت گفتگو میان همه آحاد مردم و مسوولان، فقدان یا کاهش گفتگو را موجب بروز ابهام ها و سوتفاهم ها دانست و افزود: از مهم ترین اهداف سفرهای استانی معاونت سیاسی، گفتگوی رودررو و بی واسطه با اجزای جامعه مدنی یعنی نمایندگان گروه ها و اقشار مختلف جامعه است.

وی هم چنین با اشاره به بارش نعمت الهی در آغاز سال ۹۸ و نیز افزایش فشارها و تهدیدهای امریکا و دشمنان نظام، سال ۹۸ را با توجه به برگزاری انتخابات اسفند ماه, سالی ویژه ارزیابی کرد و بیان کرد: در چنین شرایطی، برگزاری انتخابات و مشارکت مردم، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در موقعیتی که دشمنان با تلاش برای ایجاد نارضایتی عمومی، ثبات نظام و انسجام ملی کشور را هدف گرفته اند، معنای متفاوتی دارد.

رییس ستاد انتخابات کشور هم چنین با اشاره به این که داور نهایی و تعیین کننده در انتخابات، رای و خواست مردم است، تاکید کرد: باید به صندوق رای به عنوان نماد مردمسالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران، اعتماد کرد و به پشتوانه مردم و بر اساس قانونمداری و بیطرفی، به آن قدرت بخشید.

عرف هم چنین ضمن تاکید بر این که لازم است چارچوب قانون و اصل قانونمداری، مبنای عمل تمامی عوامل برگزاری انتخابات قرار گیرد، بیان کرد: همه ما ذیل میثاق ملی کشور یعنی قانون اساسی عمل می کنیم و به بند بند آن ملتزم و معتقدیم.

در این نشست، نمایندگان اقشار و گروه های مختلف استان آذربایجان شرقی از جمله احزاب، سمن ها، تشکل های صنفی، روحانیون، دانشگاهیان، کشاورزان، فعالان اقتصادی، بانوان و جوانان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار