همزمان با سراسر کشور

شمارش معکوس برگزاری کنکور 98 در لالی

رقابت ۷۹۹ داوطلب در پنج گروه آزمایشی

پانا (لالی) - کنکور سراسری 98 شهرستان لالی با حضور 799 داوطلب در گروه های آزمایشی مختلف آماده برگزاری است .

کد مطلب: ۹۲۶۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
شمارش معکوس برگزاری کنکور 98 در لالی

همزمان با سراسر کشور تب کنکوراین روزها در میان داوطلبان شهرستان لالی به اوچ خود رسیده است به طوری که تلاش های داوطلبان در کنار توجهات خانواده ها به این ماراتن علمی به اوج خود رسیده است .

در همین راستا و به منظور آمادگی هر چه بیشتر امروز و یک روز قبل از شروع کنکور مانور آمادگی با حضور مسئولان شهرستان در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان لالی به اجرا در آمد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان لالی با اشاره به مهیا بودن همه امور جهت برگزاری کنکور سراسری اظهار داشت : ستاد برگزاری کنکور در اداره آموزش و پرورش به همراه شورای آموزش و پرورش با حضور فرماندار و سایر مسئولان کلیه تمهیدات لازم را به منظور حضور بدون دغدغه داوطلبان کنکور سراسری تدارک دیده اند .

مصطفی فاریابی تصریح کرد : در این آزمون که در آن 799 نفر از شهرستان لالی شرکت می کنند هشت حوزه آزمون با آمادگی کامل پذیرای داوطلبان پنج گروه آزمایشی خواهند بود .

گفتنی است علاوه بر جلسه توجیهی عوامل اجرایی کنکور سراسر ، مانور کنکور نیز برگزار شده و روزهای پنجشنبه و جمعه کلیه دستگاه های ذیربط در آمادگی کامل به منظور همکاری جهت برگزاری این رویداد علمی در شهرستان هستند .

در کنکور سراسری امسال 799 داوطلب از شهرستان لالی در پنج گروه آزمایشی و در هشت حوزه با هم به رقابت خواهند پرداخت که گروه آزمایشی علوم تجربی با 327 نفر ، گروه آزمایشی علوم انسانی 317 نفر ، علوم ریاضی 76 نفر ، هنر 40 نفر و زبان های خارجه با 39 نفر به ترتیب بیشترین حضور داوطلب را دارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار