روایت هوتن شکیبا از آسیب‌دیدگی چشمش در «شبی که ماه کامل شد»

تهران (پانا) –- هوتن شکیبا از ماجرای آسیب عنبیه چشمش در یکی از صحنه‌های فیلمبرداری «شبی که ماه کامل شد» و سختی‌های ساخت فیلم در جنوب کشور می‌گوید.

کد مطلب: ۹۲۶۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
روایت هوتن شکیبا از آسیب‌دیدگی چشمش در «شبی که ماه کامل شد»

هوتن شکیبا بازیگر اصلی فیلم «شبی که ماه کامل شد»، که این روزها در سینماهای کشور اکران می‌شود، در ویدئویی که در صفحه‌ اینستاگرام فیلم منتشر شده است از چالش‌های حضور در این فیلم و بعضی از سخت‌ترین صحنه‌های فیلمبرداری این پروژه صحبت کرد.

این بازیگر درباره مراحل ساخت فیلم در جنوب کشور می‌گوید: کاری حجیم و سخت بود و فیلمبرداری در بدترین شرایط آب و هوایی در گرمای پنجاه و یکی دو درجه و شرجی 80 درصد در چابهار انجام می‌شد.

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اصلی مرد از جشنواره فیلم فجر سال 97 همچنین گفت: در فیلمنامه می‌خواندم که عبدالحمید به «گاندو»‌ها غذا می‌داد. تا آن روز نشنیده بودم که به کوروکودیل پوزه‌کوتاه می‌گویند گاندو.

او در ادامه به بعضی صحنه‌های سخت فیلم اشاره کرد و گفت: یکی از سخت‌ترین مراحل کار رانندگی با ماشین‌های فرمان سمت راست در بیابان بود. وقتی یک ماشین رد می‌شد دیگر چیزی نمی‌دیدیم. حتی صحنه‌ای در فیلم هست که دو ماشین که یکدیگر را نمی‌بینند به سمت هم می‌روند.

شکیبا درباره صحنه دیگری می‌گوید: در این صحنه من و خانم شاکردوست حضور داشتیم. چند دستگاه فن برای تولید باد گذاشته بودند که گردوخاک بلند شد و همانجا بود که عنبیه‌ام خراش برداشت. خدا رحم کرد.

فیلم «شبی که ماه کامل شد» ساخته نرگس آبیار در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر به نمایش درآمد و با نامزدی در ۱۳ رشته این جشنواره، توانست ۶ سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین چهره‌پردازی را به خود اختصاص دهد.

هوتن شکیبا در این فیلم نقش عبدالحمید ریگی، برادر عبدالمالک ریگی، را ایفا می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار