آغاز اردوهای یک روزه دانش آموزی در اردوگاه شهید چمران با هدف مهارت آموزی

تهران (پانا) - اردوهای یک روزه دانش آموزی در اردوگاه شهید چمران به علت فعالیت های تابستانی و پرکردن اوقات فراغت شروع به فعالیت کرد.

کد مطلب: ۹۲۵۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز اردوهای یک روزه دانش آموزی در اردوگاه شهید چمران با هدف مهارت آموزی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران که در اردوگاه شهید چمران تهران حضور پیدا کرده بود، اعلام کرد: اردوهای یک روزه دانش آموزی در اردوگاه شهید چمران به علت فعالیت های تابستانی و پرکردن اوقات فراغت شروع به فعالیت کرد. وی افزود: در این اردوی یکروزه 4 فعالیت را دانش آموزان فرا می گیرند، باغ شیشه ای (تراریوم)، کارگاه داستان نویسی، دست آفرین های چرمی و بازیهای گروهی.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران افزود: هدف اصلی این برنامه ها در گام اول پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و گام دوم آموختن آداب و مهارتهای زندگی است و اینکه یک رفتار اجتماعی را به خوبی یاد گرفته و در زندگی خود به کار گیرند. در این کارگاهها از مدرسان خوب و مجرب استفاده می شود و سعی شده است به نحوی وقت دانش آموزان پر شود که احساس سرزنده بودن و احساس نشاط اجتماعی داشته باشند.

کریمی گفت: این اردوها در روزهای دوشنبه و سه شنبه هر هفته در اردوگاه شهید چمران برگزار شده و براساس برنامه زمانبندی شده مناطق حضور فعال و موثری در این برنامه خواهند داشت. این اردوها به مدت 2ماه ادامه خواهد یافت و تا اول شهریور ماه این فعالیت انجام خواهد شد.

عبدالرسول کریمی تصریح کرد: این اردوهای یکروزه یکی از کارهای ابتکاری حوزه معاونت پرورشی می باشد که از قبل طراحی شده و سعی شده براساس علایق و استعدادهای دانش آموزان این مسئله صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار