فعالیت تابستانی 368 کانون ورزشی دانش‌آموزی در استان یزد

یزد (پانا) - رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش گفت: قریب 30 هزار دانش‌آموز در برنامه های ورزشی اوقات فراغت تابستانی آموزش و پرورش شرکت کرده اند.

کد مطلب: ۹۲۵۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت تابستانی 368 کانون ورزشی دانش‌آموزی در استان یزد

مصطفی خلیلی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پانا با اشاره به آغاز کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستانی آموزش و پرورش به تشریح فعالیت‌ها در برنامه‌های ورزشی پرداخت و گفت: در تابستان امسال 368 کانون ورزشی درون و برون مدرسه‌ای در سطح استان فعال است.

خلیلی افزود: 116 کانون در داخل مدارسی که دارای فضای ورزشی ایمن هستند تشکیل شده که از این تعداد 38 کانون دخترانه و 78 کانون در مدارس پسرانه است.

رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: امسال یک هزار و 945 دختر و 4 هزار و 44 پسر در 10 رشته مجاز آموزشگاهی در این کانون ها فعالیت دارند.

این مسئول تشکیل 253 کانون ورزشی برون مدرسه را نیز یادآور شد و گفت: این کانون‌ها در فضاهای ورزشی آموزش و پرورش و زیر نظر کارشناسان تربیت بدنی تشکیل شده است و در مجموع 22 هزار دانش‌آموز در 14 رشته ورزشی را جذب کرده است.

ایشان تشکیل کانون های ویژه برای آموزش و تمرین دانش‌آموزان و تیم های برتر استان به منظور شرکت در مسابقات کشوری را از دیگر فعالیت های تابستانی تربیت بدنی آموزش و پرورش برشمرد و گفت: امسال 400 دانش‌آموز برتر زیر نظر مربیان حرفه ای به فعالیت ورزشی می پردازند.

خلیلی همچنین از اعزام تیم های برتر استان به مسابقات کشوری از ابتدای مرداد ماه خبر داد و گفت: این مسابقات در شهر های رامسر، شهرکرد، اردبیل، اصفهان و سمنان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار