مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تاکید کرد: 

ورود دادستانی استان سمنان به ماجرای مشترکان پر مصرف برق

سمنان (پانا) - مدیرعامل توزیع برق استان سمنان از ورود دادستانی به مقوله مشترکان پر مصرف خبر داد و گفت: برق مشترکان بدمصرفی که الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند، با اخذ مجوز از دادستانی قطع می‌شود.

کد مطلب: ۹۲۴۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
ورود دادستانی استان سمنان به ماجرای مشترکان پر مصرف برق

سید محمد موسوی زاده در جمع خبرنگاران به میزبانی شرکت برق سمنان، از قطع برق مشترکان پرمصرف با دستور دادستانی در استان سمنان خبر داد و بیان کرد: برق مشترکان بدمصرفی که الگوی مصرف را رعایت نمی کنند، با اخذ مجوز از دادستانی قطع می‌شود.

وی با بیان اینکه الگوی مصرف برق تعیین شده برای سمنان در حدود ۴۳۰ مگاوات خواهد بود، تاکید کرد: این عدد بر حسب اوج میزان مصرف برق در سال گذشته محاسبه شده است.

مدیر توزیع برق استان سمنان از افزایش مصرف برق در سال های اخیر خبر داد و گفت: در روزهای نخستین فصل تابستان همواره افزایش دو تا هشت درصدی مصرف برق را در استان سمنتان نسبت به سال قبل شاهد هستیم که این روند همه ساله هم رو به افزایش است.

موسوی زاده با بیان اینکه شرکت برق در وهله نخست به مشرتکان پرمصرف تذکر می دهد، بیان کرد: برخورد قانونی با متخلفان پس از هشدار از سوی شرکت برق انجام می شود چرا که هدف برخورد با افراد نیست بلکه اصلاح الگوی مصرف برق است.

وی بیان کرد: نقشه مصرف برق در کشور نشانگر آن است که استان سمنان جز مناطق پرمصرف محسوب می‌شود که این امر باید با اصل الگوی مصرف اصلاح شود.

مدیر توزیع برق استان سمنان همچنین گفت: سمنان از مرزبندی سهمیه‌ای خارج شده، اما وجود همپوشانی سبب شده تاکنون اعمال خاموشی صورت نگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار