ریاست شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران: شهید بهشتی و یاران باوفایش به جرم ایمان به خدا به شهادت رسیدند

اسلامشهر(پانا) - مراسم گرامیداشت هفته قوه قضاییه و هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی و نکوداشت یاد و خاطره آیت الله دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن یاران باوفایش با حضور نماینده ولی فقیه،فرماندار و ائمه جمعه و جماعات و مسئولین در سالن اجتماعات اداره اوقاف و امور خیریه اسلامشهر برگزارشد.

کد مطلب: ۹۲۴۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
ریاست شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران: شهید بهشتی و یاران باوفایش به جرم ایمان به خدا به شهادت رسیدند

در این برنامه حجت الاسلام سید عباس حسینی حشمتیان در سخنانی با اشاره به آیه نهم سوره صف در قرآن کریم اظهار داشت : در این آیه خداوند متعال فرموده، شمارا به سوی تجارتی دعوت میکنم که از عذاب دردناک نجات پیدا خواهید کرد و در این راه به خدا و رسول او ایمان بیاورید و در راه خدا با ایثار مال و جان خود جهاد کنید.

او در ادامه افزود: در چهار واقعه تاریخی افرادبا تعداد هفتاد و دو تن به جرم داشتن ایمان به خدا به شهادت رسیدندکه اصحاب اخدود در سرزمین حجاز به آتش کشیده شدند، عموی پیامبر و یارانش در جنگ احد شهید و مثله شدند، امام حسین (ع) و هفتاد و دو نفر از یارانش در کربلا و در مقابل سی هزار نفر لشکر کفار که در میان آنهاقاری قرآن ، عالم و دانشمند نیز بود به شهادت نائل آمدندو سرانجام در هفتم تیر سال شصت شهید بهشتی و یاران باوفایش در جوار قرب الهی آرام یافتند.

رییس شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران با بررسی وضعیت برجام اذعان داشت: در مسئله برجام دشمنان نظر دارند ما پیشرفت‌های هسته ای، صنایع پیشرفته موشکی و حقوق بشر اسلامی را رها کنیم و به آنها چشم بگوییم و رهبری در این مسیر چه خون دلها نخوردند.

حجت الاسلام حسینی حشمتیان خاطر نشان کرد: دشمنان از سال 58 با فتنه های گوناگون برنامه های خود را آغاز کردند و سپس در سال شصت با هزینه هنگفت ماجرای هفت تیر را رقم زدند و در ده سال بعد فتنه قائم مقام رهبری و فتنه سال هفتاد و هشت فتنه ازجمله ، توطئه‌های آنها بود که با یاری خداوند متعال و ایمان مردم همه خنثی شد.

حاضرین در این مراسم با حضور گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده عقیل (ع) با گلباران و عطر افشانی مزار شهدا با آرمانهای این کبوتران سفر کردن تجدید پیمان کردند.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار