پرداخت صدقات در قزوین ۱۴ درصد رشد یافت

تهران (پانا) - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین خبر از رشد 14 درصدی صدقات جمع‌آوری شده در استان قزوین در ۲ ماهه نخست امسال داد.

کد مطلب: ۹۲۴۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت صدقات در قزوین ۱۴ درصد رشد یافت

به‌گزارش مهر، فرزاد فرهادیدر این باره اظهار کرد: طی سنوات گذشته ۱۰ درصد صدقات استان از طریق صندوق‌های صدقات موجود در ایستگاه‌های عوارضی آزادراه‌های قزوین جمع‌آوری می‌شد، اما با وجود اینکه عوارض عبور از آزادراه‌های استان قزوین الکترونیکی شده و دیگر خودروها در عوارضی‌ها توقف نمی‌کنند، صدقات جمع‌آوری شده در استان قزوین ۱۴ درصد رشد داشته است.

او بیان کرد: مردم استان قزوین طی سال ۹۷ بیش از ۶۲ میلیارد تومان در قالب طرح‌های مختلف به نیازمندان کمک کرده‌اند که نسبت‌به مدت مشابه سال ۹۶ از رشد حدود ۱۰ درصدی برخوردار بوده است.

فرهادی ادامه داد: این در حالی است که صدقه سال ۹۷ مردم قزوین با بیش از شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بیش از ۱۰ درصد از کمک‌های مردمی را شامل شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی سنوات گذشته ۱۰ درصد صدقات استان از طریق صندوق‌های صدقات موجود در ایستگاه‌های عوارضی آزادراه‌های قزوین جمع‌آوری می‌شد اما علیرغم اینکه عوارض عبور از آزادراه‌های استان قزوین الکترونیکی شده و دیگر خودروها در عوارضی‌ها توقف نمی‌کنند، صدقات جمع آوری شده در استان قزوین ۱۴ درصد رشد داشته است.

او افزود: همچنین میزان صدقات مردمی که از طریق کد دستوری # ۰۲۸*۸۸۷۷* جمع‌آوری شده نیز در حال افزایش است یعنی مردم نیکوکار با پرداخت صدقه الکترونیکی بیشتر آشنا شده و تمایل به پرداخت غیرحضوری پیدا کرده‌اند.

فرهادی توضیح داد: صدقه الکترونیکی از طریق شماره‌گیری کد # ۰۲۸*۸۸۷۷* با تلفن همراه پرداخت می‌شود و دیگر نیازی به‌مراجعه حضوری به صنادیق صدقات به‌صورت فیزیکی نیست. معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان قزوین تصریح کرد: پرداخت الکترونیکی از طریق شماره‌گیری کد # ۰۲۸*۸۸۷۷* منحصر به پرداخت صدقه نیست و مردم نیکوکار حتی برای پرداخت کمک در سایر طرح‌ها نیز امکان مساعدت را دارند.

او یادآور شد: در روش پرداخت الکترونیکی صدقات سرعت جمع‌آوری و هزینه کرد این کمک‌ها افزایش می‌یابد و هزینه‌های جاری جمع‌آوری صدقات نیز کمتر می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار