کریمی: ترویج مفاهیم سند تحول بنیادین با برگزاری 19 دوره آموزشی

تهران (پانا) - عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران از رگزاری 19 همایش و کارگاه آموزشی مفاهیم سند تحول بنیادین در 3 موضوع خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۴۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
کریمی: ترویج مفاهیم سند تحول بنیادین با برگزاری 19 دوره آموزشی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران برگزاری 19 همایش و کارگاه آموزشی مفاهیم سند تحول بنیادین در 3 موضوع توسط معاونت پرورشی و فرهنگی تبیین گردید.

عبدالرسول کریمی با اعلام برگزاری 12000 نفرساعت دوره تخصصی در 3 موضوع ساحت های شش گانه تربیت، مدرسه در سند تحول و چرخش های تحول آفرین در آموزش و پرورش گفت: معاونت پرورشی و فرهنگی از سال گذشته به منظور توانمندسازی عوامل تربیتی مدرسه و برنامه ریزان فعالیت های تربیتی مناطق، برگزاری 19 کارگاه و همایش تخصصی را با موضوعات ویژه سند تحول بنیادین برنامه ریزی نمود که با همکاری و مشارکت 14 مدرس رسمی و 2 مدرس مدعو در 19 منطقه شهر تهران برگزار گردید.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران افزود: مدرسان دوره های 3 گانه سند تحول بنیادین در چند کارگاه تخصصی دوره های لازم را به صورت جزئی مورد بررسی قرارداده و توسط مشاور وزیر آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین تحت آموزش ویژه قرار گرفته بودند.

کریمی به پخش 60 پرده نگار (پاورپوینت) در همایش های ترویج سند تحول بنیادین اشاره کرد و گفت: هر کدام از مدرسان در یکی از 3 موضوع ساحت های شش گانه تربیت، مدرسه در سند تحول و چرخش های تحول آفرین در آموزش و پرورش اسلایدهای محتوامحوری را تهیه و ارائه نموده اند که خود از اسناد مهم موجود در ترویج سند تحول بنیادین محسوب می شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران زمان برگزاری این دوره ها را از 20 فروردین لغایت 4 تیرماه دانست و گفت: با آموزش 3500 نفر از عوامل تربیتی موثر در مدارس پایتخت در این دوره ها امید آن می رود که براساس اسناد بالادستی شامل سند تحول بنیادین، نقشه راه ابلاغی رهبر معظم انقلاب مدظلهالعالی و برنامه عملیاتی تدوین شده توسط حوزه ستادی، مدارس طرح های عملیاتی ترویج سند و توجه به تربیت چند ساحتی را در برنامه ها و فعالیت های سال تحصیلی آینده درج و تسجیل نمایند.

کریمی اظهار داشت: جای خرسندی است که معاونت پرورشی و فرهنگی توانسته است با تمام قوا و با یک برنامه ریزی عملیاتی و مناسب این حجم از فعالیت تخصصی و فرهنگی مرتبط با مفاهیم ارزنده سند تحول بنیادین را به اجرا درآورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار