مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: انس با قرآن ،سبک زندگی انسان را اصلاح می کند

بیرجند (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: انس با قرآن و آشنایی با سیره معصومین(ع)،سبک زندگی انسان را اصلاح می کند.

کد مطلب: ۹۲۳۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: انس با قرآن ،سبک زندگی انسان را اصلاح می کند

محمد علی واقعی یک شنبه شب در مراسم اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز دانش آموزان متوسطه دوم اظهار کرد: انس با قرآن زمینه ساز موفقیت های فردی و اجتماعی افراد می شود.

او با اشاره به ضرورت انس با قرآن، اظهار داشت: ارتباط با قرآن تاثیرات شگرفی در زندگی انسان دارد و این امر موجب نورانیت دل ها و توفیق الهی می گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: برگزاری و تداوم برنامه ها و مسابقات قرآنی زمینه ارتباط بیش از پیش جامعه با قرآن را فراهم می آورد.

او با بیان این مطلب که ارتباط انسان ها با قرآن هر روز همانند نماز باید تکرار شود تا بتوانیم در تمامی مراحل زندگی موفق شویم، تصریح کرد: با گسترش فعالیت های قرآنی و ترویج و تبلیغ فرهنگ اسلام ناب جامعه به ویژه نسل جوان از آسیب ها مصون می ماند.

واقعی ابراز داشت: انس با قرآن جان و دل و روح ما را مورد نوازش قرار می‌دهد و اثرات آن در عمق جان ما نفوذ پیدا می‌کند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به دستیابی انسان به آرامش در صورت انس با قرآن، ادامه داد: قدردانی از خداوند بابت نعمت‌هایی که به بندگان عطا کرده و همچنین گسترش محافل قرآن دو اصل مهمی است که سعادت زندگی انسان را تضمین می کند.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این مطلب که نگاه مسئولین آموزش و پرورش در خراسان جنوبی به نخبگان قرآنی،نگاهی ویژه است، اضافه کرد: یکی از کارهایی که در فرایند تعلیم و تربیت اسلامی خیلی مهم بوده و زمینه ساز ارتقای توانمندی های دانش آموزان در دو زمینه علمی و اخلاقی می شود، افزایش دوره ها و جلسات تلاوت و تدبر در آیات قرآن مجید در مدارس به ویژه مدارس قرآنی استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار