فعالیت در حوزه دفاع مقدس هزینه نیست سرما یه گذاری در اشاعه فرهنگ شهادت است

ایلام (پانا)رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع‌مقدس گفت: فعالیت در حوزه ی دفاع مقدس هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری در جهت اشاعه ی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و کشور است .

کد مطلب: ۹۲۳۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت در حوزه دفاع مقدس هزینه نیست سرما یه گذاری در اشاعه فرهنگ شهادت است

علی‌اصغر جعفری در دیدار با استاندار ایلام، با بیان این که شتاب خوبی در زمینه ایجاد باغ موزه دفاع مقدس و برگزاری یادواره ۳۰۰۰ شهید استان ایلام ایجادشده است ، از افتتاح شش باغ موزه با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس در هفته دفاع مقدس خبر داد.

وی ادامه داد: باغ موزه استان ایلام ب عنوان یکی از مهدهای دوران دفاع مقدس برای ماندگاری این فرهنگ کهن در این استان ضرورتی فرهنگی است.

«قاسم سلیمانی‌دشتکی» استاندار ایلام نیز در این دیدار با اشاره به رشادت‌های مردم ایلام در دوران جنگ تحمیلی، گفت: مرزداران ایلامی در هشت سال دفاع مقدس رادمردانه از کشور دفاع کردند .

وی در ادامه با اشاره به این مهم که نقطه به نقطه استان آثار جنگ و شهدا وجود دارد، گفت: ایلام با جمعیت کمی که داشت حدود ۳ هزار شهید و ۱۲هزار جانباز تقدیم نظام و کشور کرده است .

سلیمانی همچنین تصریح کرد: در مهران و منطقه چنگوله، در دهلران و منطقه شرهانی اقدامات خوبی در یادمان های شهدا انجام شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار