64 درصد مهد کودک‌های کاشان نیازمند ایمن سازی است

کاشان ( پانا) - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت:  بنا به گزارش کارشناسان این سازمان در ارزیابی های صورت گرفته از مهد کودکهای کاشان، ۶۴ درصد اماکن بازدید شده، از نظر ایمنی شرایط نامناسبی داشته و امنیت آنها باید ارتقا پیدا کند.

کد مطلب: ۹۲۳۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
64 درصد مهد کودک‌های کاشان نیازمند ایمن سازی است

به گزارش پانا کاشان محمدمسعود چایچی در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: در بازدیدهای دوره ای، وضعیت ایمنی مهدهای کودک و محیط‌های پیرامونی آنها مورد بررسی قرار گرفت و کاستی‌ها و دستورالعمل‌های ایمنی جهت برطرف کردن آنها به اداره بهزیستی و مدیران مهدها ابلاغ شده است.

وی افزود: در جریان بازدید از ۲۲ مهد کودک کاشان که با هماهنگی بهزیستی انجام شد، فهرستی نیز برای ایمنی اجزای غیر سازه‌ای مهدهای کودک تنظیم و از سوی کارشناسان سازمان تکمیل و سطح خطرپذیری آنها نیز مشخص شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان بیان کرد: فرسودگی و تغییر مکان سالانه برخی از این مهدهای کودک یکی از مشکلاتی است که پس از بازدیدهای کارشناسان این سازمان مشخص می‌شود.

وی اضافه کرد: گروه‌های کارشناسی آتش نشانی کاشان در بازدیدهای پس از بررسی و ارزیابی وضعیت ایمنی اماکن، آموزش‌ها و هشدارهای لازم را در زمینه حادثه‌ها و اطفای حریق به مسؤولان و کارکنان مهدهای کودک ارائه داده‌اند.

وی با تاکید بر ارائه دستور العملی ویژه برای رفع مشکلات موجود در مهدهای کودک گفت: وضعیت حفاظ پنجره‌ها، زمینه‌های بروز برق گرفتگی، خروج اضطراری و سیستم گرمایشی از جمله مواردی است که مورد بررسی‌ قرار گرفته و آموزش‌های لازم به مدیران مراکز آموزشی ارائه می شود.

چایچی افزود: همکاری و پیگیری‌های مسوولان بهزیستی برای سرعت بخشی برای برطرف کردن کاستی‌ها بسیار مهم است که پس از اجرای دستور العمل های ابلاغی، کارشناسان پیشگیری سازمان، دوباره از این مهدهای کودک بازدید داشته و اجرایی شدن موارد را بررسی خواهند کرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار