معاون آموزش متوسطه سیستان و بلوچستان: آغاز کلاس های جبرانی تابستانی از نیمه اول تیرماه

رخشانی: دانش آموزان در این دوره ی اختیاری می توانند ۳۵ واحد را بصورت ده واحد حضوری و یا ۲۵ واحد غیر حضوری انتخاب نمایند.

زاهدان (پانا) - معاون آموزش متوسطه سیستان و بلوچستان از شروع کلاس های جبرانی تابستان سال جاری از نیمه اول تیرماه خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۲۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش متوسطه سیستان و بلوچستان: آغاز کلاس های جبرانی تابستانی از نیمه اول تیرماه

حمید رضا رخشانی در کارگروه کلاس های دوره تابستانی که با حضور اعضاء در دفتر معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان برگزار شد، اظهار کرد: کلاس های جبرانی تابستانی موجب ارتقای پیشرفت تحصیلی و همچنین فرصتی برای یادگیری بیشتر و رفع اشکال دانش آموزان را فراهم می شود.
او زمان ثبت نام و انتخاب واحد دوره تابستانی در مقاطع اول و دوم متوسطه را نیمه اول تیرماه و تشکیل کلاسهای حضوری را از نیمه دوم تیر ماه اعلام کرد.
معاون آموزش متوسطه اداره کل مدت برگزاری کلاسهای دوره تابستانی را حداکثر ۶ هفته بیان کرد و خاطر نشان کرد: دانش آموزان می توانند در این دوره ۳۵ واحد را بصورت ده واحد حضوری و یا ۲۵ واحد غیر حضوری انتخاب نمایند.
رخشانی با اشاره به اینکه شرکت در دوره تابستانی اختیاری است، تصریح کرد: تمامی دانش آموزان پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم با شرکت در کلاسهای دوره تابستانی می توانند از مزیت نمره مستمر بهره مند شوند.
او ادامه داد: دانش آموزانی که در دوره تابستانی ثبت نام می نمایند لزوما در همان مرکز امتحانات دروس داخلی حضوری را باید شرکت کنند.
معاون آموزش متوسطه اداره کل گفت: نمره مستمر، طراحی سئوال، تصحیح اوراق و تایید ریز نمرات برعهده دبیر دوره تابستانی است.
او در پایان گفت: نمرات مستمر دروس نهایی باید توسط مدیر پایگاه، 2 هفته قبل از شروع امتحانات شهریور به مدرسه اصلی ارسال شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار