جلسه ستاد گرامیداشت شهدای هفتم تیر در اسلامشهر برگزار شد

اسلامشهر (پانا) - جلسه ستاد گرامیداشت شهدای هفتم تیر با حضور نماینده ولی فقیه، دادستان، رئیس دادگستری و روسای ادارات و نهادهای این شهر در دفتر ریاست دادگستری اسلامشهر تشکیل شد.

کد مطلب: ۹۲۲۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد گرامیداشت شهدای هفتم تیر در اسلامشهر برگزار شد

در این جلسه حجت الاسلام نوروزی امام جمعه اسلامشهر در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر سال شصت و هفته قوه قضاییه اظهار داشت: امانتداری و عدالت دو واژه کلیدی در قرآن کریم میباشد و خداوند متعال در آیات کتاب الهی سفارش نموده، در داوری‌ها به عدالت رفتار کنید، اگرچه به ضرر شما باشد.

او در ادامه افزود: در ماه تیر مناسبت‌های گوناگون از جمله، جنگ احد و شهادت حضرت حمزه (ع) عموی پیامبر، ترور نافرجام رهبری در مسجد ابوذر، انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، شهادت شهید بهشتی و یاران با وفایش و حمله به هواپیمای مسافر بری در خلیج فارس را داریم.

در ادامه جلسه، کمیلی مقدم ریاست دادگستری اسلامشهرنیز در سخنانی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در ابلاغ ریاست قوه قضائیه حجت الاسلام رئیسی به تبیین مواردی از جمله، زمان بندی سند تحول قضایی، مردمی و ضد فساد بودن دستگاه قضا، استفاده از نیروی انسانی صالح، حفظ آزادی های مشروط، برخورد قاطع با جرم و همکاری و هم افزایی قوه قضاییه با سایر قوا پرداخت.

او سپس به تشریح برنامه های دادگستری در هفته قوه قضائیه پرداخت و عناوین مهم آن را شامل، تبلیغات فیزیکی ،دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان، افتتاح کرسی تلاوت قرآن کریم با نام شهدا، سخنرانی ریاست سازمان تعزیرات حکومتی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، حضور مسئولین قضایی اسلامشهر در نمازهای جمعه، چهاردانگه،احمدآباد مستوفی و واوان، معرفی کارکنان نمونه دادگستری اسلامشهر به استان تهران و نشست مسئولین دستگاه قضا با اصحاب رسانه دانست.

کمیلی مقدم در بخش دیگری از بیاناتش سایر برنامه‌های گرامیداشت هفته قوه قضائیه را نیز در موارد، برگزاری جلسات هم اندیشی اساتید دانشگاه و حوزه با مسئولین دادگستری، بازدید از زندانها، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و برگزاری مراسم هماهنگ شهرستانی و عطر افشانی مزار شهدا، برشمرد.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار