در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان بمپور مطرح شد:

مسئولیت فرصت مغتنمی برای ادای دین به مردم است

زاهدان (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان بمپور در جنوب این استان گفت: مسئولیت در حقیقت فرصت مغتنمی برای ادای دین به ولی نعمتان جامعه یعنی مردم است.

کد مطلب: ۹۲۲۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مسئولیت فرصت مغتنمی برای ادای دین به مردم است

غلامرضا باقری در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان بمپور اظهار داشت: توجه و حساسیت مردم و آگاهی آنان به مشکلات و مسائل آموزش و پرورش و درک واقعیات موجود در دستگاه تعلیم و تربیت جای بسی خرسندی دارد.

وی حرمت گذاری به معلم و جایگاه مقدس تعلیم و تربیت را بسیار مهم عنوان نمود و افزود: بستر تولید و تربیت نیروی انسانی در جامعه، مدرسه است و همه چیز از این مکان مقدس شکل می گیرد.

سرپرست آموزش و پرورش استان با مغتنم شمردن فرصت ادای دین از طریق مسوولیت های مختلف به مردم بیان داشت: امروز بیش از پیش همراهی، همفکری و تعامل بخش های مختلف و ارگان های دیگر با آموزش و پرورش احساس می شود و از همه صاحبنظران و صاحبان فکر و اندیشه درخواست می کنیم تا بیشتر از گذشته دستگاه تعلیم و تربیت استان را دریابند و همراهی کنند.

باقری گفت: لیاقت، توانمندی و دلسوزی بانوان در عرصه های مختلف بر هیچ کس پوشیده نیست و آنان ثابت کرده اند مدیرانی مدبر و باهوش هستند.

وی بر بهره گیری از ظرفیت حضور و اندیشه پیشکسوتان درهموار شدن راه رسیدن به اهداف و مقاصد آموزشی و تربیتی تاکید نمود.

او ضمن تشکر از زحمات علیرضا نخعی، مدیر کل پیشین آموزش و پرورش استان، بیان کرد: ما وظیفه داریم قدر پیشکسوتانمان را بدانیم و از آنها در همه ی حوزه ها استفاده کنیم چرا که آنها حتما خیرخواه دستگاه تعلیم و تربیت هستند.

شایان ذکر است در این جلسه از زحمات فریدون دامنی، مدیر آموزش و پرورش پیشین شهرستان بمپور، قدردانی و فرشته صلاحزهی به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان بمپور معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار